Gå til innhold

Sminke fra Neutrogena!

Anbefalte innlegg

Gjest babygirl
Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt det?

Har blitt tipset om en foundation som skal være bra og har lyst til å teste den ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tanken har streifet meg også- har faktisk aldri observert Neutrogenas sminke her i Norge, bare den omtalte håndkremen. I utenlandet, derimot- er visst dette merket hippt, og blir stadig skrablet ned i magasiner. Litt rart i grunn, ettersom Neutrogena stammer fra Norge...

Skrevet

Neutrogenas sminke selges ikke i Norge.

Jeg har en foundation fra Neutrogena (kjøpt i USA) som er veldig bra. (Men det hjelper deg vel kanskje ikke så mye).

Mener at jeg også har sett det i England.

Skrevet

Sminke fra Neutrogena selges dessverre ikke i Norge, nei.

I England og Usa har de også mange flere hudpleieserier fra Neutrogena enn her. En del finnes også i andre europeiske land, jeg kjøpte f.eks. en god dagkrem fra Neutrogena i Latvia i sommer

Det pussige er jo at Neutrogena markedsfører produktene sine som "Norwegian Formula" og har norsk flagg på produktene! Men får vi kjøpt det i Norge - å neida :-?

Gjest babygirl
Skrevet

takk for svar folkens!

får vel vente med å kjøpe til jeg drar til london en gang i fremtiden.. :sur:

• 5 år senere...
Gjest Gossipgirl
Skrevet

www.neutrogena.com - de leverer worldwide.

Skrevet
Sminke fra Neutrogena selges dessverre ikke i Norge, nei.

I England og Usa har de også mange flere hudpleieserier fra Neutrogena enn her. En del finnes også i andre europeiske land, jeg kjøpte f.eks. en god dagkrem fra Neutrogena i Latvia i sommer

Det pussige er jo at Neutrogena markedsfører produktene sine som "Norwegian Formula" og har norsk flagg på produktene! Men får vi kjøpt det i Norge - å neida :-?

hahha ja. veldig tragiskt spør du meg. Hvordan kan det være norsk da liksom?

skulle gjerne fått det merket i norge:)

Skrevet

Bruker spf30/fuktighetskrem fra Nautrogena. den beste jeg har prøvd, den er utrolig lett og tørker raskt, gjør huden matt og gjennomfukta. rimelig er den og (bestilt på ebay) ser at de selger Neutrogena sminke på ebay også, her. sjekk det ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...