AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei! Noen som har en foundation til og anbefale som sitter lenge på og som dekker godt? har prøvd 100'vis av foundations men alle forsvinner somregel før skoledagen er over... TIPS? :-)
Armitage Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Hei! Noen som har en foundation til og anbefale som sitter lenge på og som dekker godt? har prøvd 100'vis av foundations men alle forsvinner somregel før skoledagen er over... TIPS? :-) Først og fremst så har jeg et spørsmål. Bruker du pudder? For det er så mange som kommer til meg og spør om akkurat det samme som deg og så viser det seg at de ikke bruker pudder og da er det ikke så rart at foundationen ikke holder seg i løpet av dagen.
Sophia. Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Min foundation har alltid holdt seg kjempegodt så lenge jeg har brukt pudder over. Bruker begge deler fra The Body Shop.
Lykkelitenen Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Primer under og ett pudder over kan virkelig gjøre en forskjell llers er jeg veldig fornøyd med Make up forever sin HD foundation (Og primer), den sitter veldig bra, selv på min fete hud
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Hva slags pudder er det dere snakker om?
Armitage Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 (endret) Hva slags pudder er det dere snakker om? Et hvilket som helst pudder. Finnes pudder i mange forskjellige versjoner. Pudder med farge og transparent pudder. De finnes i kompakt og i løse formulaer. Alle kosmetikkmerker selger pudder i forskjellige versjoner. Du må ihvertfall ha pudder om du vil at foundationen skal holde seg. Pudderet setter foundationen ved at den suger til seg oljene som er i foundationen og gjør at du får en matt eller tørr overflate. Går du rundt med foundation uten pudder, så er jo foundationen fuktig og vil derfor gli rundt på ansiktet og derfor ikke sitte over tid. MERK: Dette gjelder flytende, krem og moussefoundationer. Hvis du bruker mineralfoundation som kommer i løs pulverform, så er det ikke alltid man trenger å pudre. Endret 28. desember 2011 av Armitage
Karimote Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Anbefaler deg å bruke Bare Minerals foundation! Den smelter på huden og holder mye lenger! Vil du ha kremfoundation annbefaler jeg exuviance
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Revlon colorstay sitter som lim og har god dekkevne, den trenger heller ikke å settes med pudder. Men fjerner man den ikke godt nok vil man mest sannsynlig våkne til ei lita kvise, og anntaglig om den brukes hver dag også. Selv bruker jeg den bare til fest eller når jeg trenger en pick me uper.
Kløftfrid Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Eg er godt nøgd med ein stift frå Bobby Brown.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå