Gå til innhold

Ny bærbar, billigst mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bærbare tok kvelden i dag, og jeg trenger desperat en ny.

Jeg bruker pc til å skrive lange tekster, laste inn bilder fra kamera, spotify og filmer. Hadde egentlig planlagt å kjøpe ny mobil til 3000,- men skjønner jo at de pengene heller må gå til ny pc. Hva er det beste jeg kan få for denne prisen? Har ikke mulighet til å gå over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være teit -- men hvorfor kan du ikke legge litt mer i en PC? Den er langt mer allsidig og viktig enn en mobil. At mobiler er priset så høyt synes jeg er merkelig.

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å være teit -- men hvorfor kan du ikke legge litt mer i en PC? Den er langt mer allsidig og viktig enn en mobil. At mobiler er priset så høyt synes jeg er merkelig.

Fordi jeg faktisk ikke har mer penger tilgjengelig, og jeg ønsker ikke å kjøpe noe på avbetaling. Mobiler kjøper jeg uten abb, så da blir førstegangsprisen litt dyrere, men billigere i lengden da jeg kan bytte abb slik det passer meg. Mobilen jeg har er meget utdatert, men klarer da fremdeles å ringe med den derfor går de pengene til pc i stedet.

Endte med den som Guile foreslo. Så langt fornøyd, men uvvant med nytt operativsystem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...