Gjest Vena Cava Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Vi tenker på å reise et sted sammen, ikke så langt unna, kanskje et fint sted i norge. max til øst europa. orker ikke reise så langt når man bare skal være vekke i noen dager. Men er det noen som har noen fine erfaringer ang dette med reise? vi er ikke særlig erfarne selv, vi har aldri vært på ferie sammen utenom hjemme hos mine foreldre i nordnorge. Håper på noen svar
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Riga. Billig, kort flytur, mye å finne på 1
Gjest finurlig Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 Praha, Riga, København, Dublin Det er jo oftere billigere å reise til utlandet enn å reise rundt i Norge, så jeg kan ikke foreslå noen steder her som er så mye å se på denne tiden av året. Du er jo nordfra, så regner med du har sett nordlys før
Gjest Vena Cava Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Nordlys har jeg sett før ja, men hadde ikke gjort noe om vi tok en tur nordover til sted vi ikke har sett før. Men det ser kanskje ut som det blir Riga denne gangen Billig å bo, vi som ikke har all verden av penger å rutte med. Gleder oss
Gjest Vena Cava Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Mens jeg nå allerede er her, er ikke noen som har noen tips om hva man burde se når man er i Riga? Er ikke så verdensvant selv, så jeg tar imot by-tips med stor takk
freddy Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Restaurant Lido er et must! Ligger like utenfor selve byen (veldig billig m/taxi). Består av 3 etasjer - hver med sitt særpreg. I kjelleren serveres det utallige øl-typer, deriblant restaurantens egenbryggede. Både inn- og utvendig er det veldig spesielt. Er bygget som verdens største tremølle. Ellers har du sky-baren på hotellet midt i byen som jeg aldri husker navnet på og parken m/hengelåsbrua, samt gamlebyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå