Gå til innhold

Enda en dag går

Anbefalte innlegg

Skrevet

der du er konstant i tankene mine...

...mens du så vidt tenker på meg.

Er vel det som er kjipt når du kan få hvem du vil, og jeg bare er en av de 40 jentene som vil ha deg.

Det er flere som vil være med meg, og jeg klarer ikke å ta de som noen kompliment og være glad for det når jeg bare vil ha deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that. Det er kjipt, men det går faktisk over hvis man ikke ser personen så mye. Har du mulighet til å unngå ham?

Skrevet

Been there, done that. Det er kjipt, men det går faktisk over hvis man ikke ser personen så mye. Har du mulighet til å unngå ham?

Ja.

Fun fact: Jeg har enda ikke møtt han. Ble kjent over nett/snakket endel på webcam og telefon. Har hverandre på FB, så jeg burde holde meg unna FB og slippe se alle bildene / statusene. Men lettere sagt enn gjort,gitt.

Hvordan kan man falle for en man aldri har møtt? Det her føles så rart.

Skrevet

Prøv å tenke at han sikkert ikke er like fantastisk i virkeligheten. Du kan jo fjerne ham fra FB hvis det blir for slitsomt å se hva han gjør der inne?

Skrevet

Prøv å tenke at han sikkert ikke er like fantastisk i virkeligheten. Du kan jo fjerne ham fra FB hvis det blir for slitsomt å se hva han gjør der inne?

Nei, det er utelukket enda...

Ja jeg håper han ikke er like fantastisk i virkeligheten. Nesten så jeg håper på at han er lav,kjedelig - ett eller annet som får meg til å ikke være helt on my knees.

Skrevet

Nei, det er utelukket enda...

Ja jeg håper han ikke er like fantastisk i virkeligheten. Nesten så jeg håper på at han er lav,kjedelig - ett eller annet som får meg til å ikke være helt on my knees.

Når du ikke kjenner ham i virkeligheten, så kan jeg nesten garantere at du har bygd opp et urealistisk bilde av ham inne i hodet ditt, og at du forestiller deg at han er mye bedre enn han egentlig er.

Han er bare en mann.

Skrevet

Når du ikke kjenner ham i virkeligheten, så kan jeg nesten garantere at du har bygd opp et urealistisk bilde av ham inne i hodet ditt, og at du forestiller deg at han er mye bedre enn han egentlig er.

Han er bare en mann.

...men hva om han er "the one"?

:sukk:

Skrevet

Da hadde han tenkt mer på deg. Plenty of fish osv. Jeg vet det ikke hjelper stort når man står oppi det, men det er faktisk sant.

Skrevet

Da hadde han tenkt mer på deg. Plenty of fish osv. Jeg vet det ikke hjelper stort når man står oppi det, men det er faktisk sant.

Hva om han ikke veit hva han går glipp av, da? Og at vi egentlig hadde fått det kjempebra sammen? Hvis jeg bare ga enda mer effort i å vise interesse?

Men samtidig har jeg sagt alt jeg ha å si, han vet hvor han har meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...