Gjest Bitcha Skrevet 21. desember 2003 #1 Skrevet 21. desember 2003 Jeg har en drøm, og det er det jeg ønsker meg til jul. Tenk dere en verden uten menn! Tenk så vidunderlig det ville være! Alt vi trenger å gjøre medsøstre, er å finne opp noe som kan produsere kunstig sæd, noe som nesten er mulig allerede. Deretter må vi finne en måte å bli kvitt alle de ekle mannfolka! Vanskelig, men jeg vet det ville lykkes, vi kvinner er jo mye flinkere og mer resurssterke enn menn. Hvis vi bare holder sammen søstre, så kunne vi klare det! Himmel på jord, ingen menn, tenk på alle fordelene. Du trenger aldri mer finne på unskyldninger for å slippe at menn klår på deg fordi de vil ha sex. Du slipper presset om å måtte bli gift fordi samfunnet forventer det. Du slipper fising og raping og andre illeluktende manneting. Du slipper å fake orgasmer og å måtte ha med ekle kuker å gjøre fordi det er forventet av deg. LISTEN KUNNE FORTSATT I ALL EVIGHET! Vel, man kan jo drømme, og jeg tenkte jeg skulle dele min drøm og julegaveønske med dere, mine medsøstre. Stå sammen, så slår vi nok mannejævlene en vakker da'!
Barbie Skrevet 21. desember 2003 #2 Skrevet 21. desember 2003 Næmmen........ :o :o Jeg vil beholde min!
simsalabim Skrevet 21. desember 2003 #3 Skrevet 21. desember 2003 En verden uten menn ,ALDRI,tenk så kjedelig
Suppoline Skrevet 21. desember 2003 #4 Skrevet 21. desember 2003 :o :o :o :o Jeg er et fullverdig menneske takket være min mann.... Gosja meg hvor kjedelig livet ville vært uten menn!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. desember 2003 #6 Skrevet 21. desember 2003 Og denne kunstige sæden skal da selvfølgelig heller ikke produsere guttebabyer, regner jeg med?
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. desember 2003 #7 Skrevet 21. desember 2003 Høres ut som du har vonde erfaringer med menn, Bitcha... Jeg for min del kunne IKKE tenkt meg å leve i en verden uten menn, det måtte vært helvete på jord det! Liker menn jeg! Og elsker min mann! Hipp hurra for de to kjønnene, sier nå jeg! :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #8 Skrevet 21. desember 2003 NEI NEI NEI, Vil ikke leve uten Gamle Alex mannen min. Du høres litt bitter ut
Gjest Bitcha Skrevet 21. desember 2003 #9 Skrevet 21. desember 2003 :o :o :o :o Jeg er et fullverdig menneske takket være min mann.... Gosja meg hvor kjedelig livet ville vært uten menn! Hvorfor er det kjedelig om jeg tør spørre? Kan menn noe kvinner ikke kan?
Diva Skrevet 22. desember 2003 #10 Skrevet 22. desember 2003 Er førstemann styreformann ( :oops: sorry,- kvinne ) i mannshaterforeningen eller ? Nei gitt,- jeg vil beholde min jeg. Jeg mistenker at det hadde blitt intrigemakeri og kakling til den store gullmedaljen om vi bare hadde vært kvinner på jorda :grøsse:
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2003 #11 Skrevet 22. desember 2003 Nei, ærlig talt! Jeg elsker menn! En verden uten menn kunne jeg ikke tenke meg å leve i!
Suzy Skrevet 22. desember 2003 #12 Skrevet 22. desember 2003 Ellers takk :-? Jeg vil ha menn i verden - de bringer meg mye glede
¤¤Ginger¤¤ Skrevet 22. desember 2003 #14 Skrevet 22. desember 2003 Nei vettu hva :o En verden uten menn ville blitt en fryktelig kjedelig verden !
Livets datter Skrevet 22. desember 2003 #15 Skrevet 22. desember 2003 I alle dager !!! :o :o :o Nei, den er jeg ikke med på. Tror du ville angret deg ganske fort dersom du hadde fått ønsket ditt oppfylt. Hvem er det som har behandlet deg så stygt, at du ønsker det?
Nøste Skrevet 22. desember 2003 #16 Skrevet 22. desember 2003 Nei det må være stusselig å leve uten mann . Han er god å ha til mange ting . Kan ikke leve uten å elske han vær dag .
Amica Skrevet 22. desember 2003 #17 Skrevet 22. desember 2003 Har du noen gang vært på en arbeidsplass der det jobber bare kvinner eller bare menn? Da vet du at litt balanse i kjønnsfordelingen skaper et mer dynamisk og interessant miljø enn slik ensrettingsom du ønsker deg.
Gjest Bitcha Skrevet 22. desember 2003 #19 Skrevet 22. desember 2003 nei' date=' jeg må pule.[/quote'] Hørt om strap-on? Dere snakker om kvinner som om de ikke klarte seg selv. Menn har utspilt sin funksjon. De har ingen egenskaper som gjør at kvinner burde fatte interesse for dem. Det eneste som gjør at menn og kvinner framdeles finner sammen i par er tyraniske gamle normer, oppfatninger og fordommer. 1. Menn er underlegne kvinner, og derfor unødvendige til alt annet enn reproduksjon. 2. Forskning viser at kvinner tiltrekkes mer av andre kvinner enn menn, og at det naturlige ville vært om damer gikk ut for å sjekke opp damer, ikke menn. Slik praktiseres det også i dag på dansegolv rundt omkring i landet. Flere og flere jenter kliner og finner ut at jenter er mer tiltrekkende enn gutter. 3. Kvinner kan alt menn kan, og mye bedre også, så det er ikke behov for menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå