Gå til innhold

Menn, hva hadde dere sagt hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg sagt "Få a rei de skoa bitch! Det derre er dudesko for helvete!"

• Liker 2
Skrevet

Menn bryr seg særdeles lite om sko. Hvis jeg hadde lagt merke til det hadde jeg ikke tenkt noe videre om det.

Skrevet

Hmm..liker sånne sko jeg,og disse fikk jeg lyst å kjøpe !

I mitt skoskap,finnes der sko for enhver anledning ;)

Om kjæresten min dumper meg for at jeg bruker slike sko,så kan jeg bare si hadebra og lykke til..slike kresne gutter vil ikke jeg ha..

• Liker 2
Skrevet

Vennligst kle av Dem, frue

Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Hadde ikke brydd meg, hun må få lov til å gå med de skoene.

Damesko er sikkert vonde å gå med.

Men de er jo ikke herresko de ...?!

Det er jo helt vanlige treningsko.

Endret av SemperFi
  • Liker 5
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Skulle man sagt noe som helst? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Går med helt vanlige joggesko? Hvorfor i allverden skal jeg bry meg om det?

Skrevet

Hvor skal vi så ta dagens løpetur? Rundt Sognsvann, som vanlig?

Skrevet

Nå er det forskjell på hverdag og fest, en kan ha slike sko og samtidig være dronning på ballet.. Om jeg hadde hatt en mann som hadde brydd seg bemerkeseverdig, eller sagt at jeg ikke kunne gå med de, (til hverdags) men burde kle meg med noen andre høyhelt, så hadde jeg sagt at han fikk gå å runke i noen andre sitt skoskap.( og snipp snapp snute, der var han ute.)

Så jeg er helt enig i Kulu-kulu sin kommentar..

Skrevet

Jeg skjønner ikke de tre første innleggene, for dette er jo helt vanlige sorte joggesko? Mine treningssko er som oftest lilla, så jeg hadde ikke kjøpt dem uansett, men jeg hadde ikke sett to sekunder hvis ei jente kom gående forbi meg i sånne i løypa.

Skrevet

Menn bryr seg særdeles lite om sko. Hvis jeg hadde lagt merke til det hadde jeg ikke tenkt noe videre om det.

Helt feil etter min erfaring!

Mange menne er like opptatt av sko som kvinner, i hvert fall når det kommer til kvinners skovalg.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke de tre første innleggene, for dette er jo helt vanlige sorte joggesko? Mine treningssko er som oftest lilla, så jeg hadde ikke kjøpt dem uansett, men jeg hadde ikke sett to sekunder hvis ei jente kom gående forbi meg i sånne i løypa.

Siden du ike skjønte de tre første innleggene, hvor mitt var ett av de, så skal jeg forklare for deg :)

Jeg har ikke en kjæreste, derfor svarte jeg "hvilken dame?". Hvis du fortsatt er usikker på innlegget mitt kan jeg forklare det nærmere :)

Endret av LoneWolf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...