Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en god ansiktkrem, til ikke altfor mye penger?

Har blandingshud, tørr og noe kvisete hud da i T-sonen?

Har tideligere brukt Aloe Vera dagkremen fra The body shop, men føler ikke at denne er noe særlig..

Håper noen kan komme med noen tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Aco sine kremer er gode, rimelige og ofte parfymefrie :)

Og så er det en garanti i seg selv at de kun selges på apoteket :)

Skrevet

Og så er det en garanti i seg selv at de kun selges på apoteket :)

Er det? Hvorfor det?

Skrevet

Jeg ville styrt unna apoteket, ihvertfall siden du har litt kviser og tørr hud.

Jeg ville investert i en god krem med gode og trygge ingredienser

Beaute Pacifique + Decleor sine kremer er fantastiske, disse funket på min hud. Pga det høres ut som vi har samme hudtype, er bare derfor :-)

Skrevet

Enig med Jade, aner ikke hvorfor folk tror apotek skal være så trygt og godt. Gikk selv i den fellen da jeg var 15, og huden min ble ikke bedre for å si det sånn. Kunne liksågodt ha fortsatt med Garnier og Clearasil, hadde spart en del penger akkurat der... (visste ikke bedre.)

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Vichy og er kjempefornøyd! Kremen heter aqualia thermal, og den fungerer i alle fall fint til meg som har blandingshud :) Fås på apotek.

AnonymBruker
Skrevet

Apotekets kremer er greit hvis du ikke har så store problemer med huden, men faktum er at apotek ikke er spesialister på hud, men medisiner. Apotek vet ikke så mye om hud som ofte gir seg ut for å kunne, de kan det grunnleggende, men har du problemhud ville jeg investert i MD Formulations, Decleor, Matis ol i stedet for billig dritt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville styrt unna apoteket, ihvertfall siden du har litt kviser og tørr hud.

Jeg ville investert i en god krem med gode og trygge ingredienser

Beaute Pacifique + Decleor sine kremer er fantastiske, disse funket på min hud. Pga det høres ut som vi har samme hudtype, er bare derfor :-)

Hvor selges de kremene? Jeg sliter også med veldig tørr hud og har aldri funnet en krem jeg er fornøyd med...

Skrevet

Hvor selges de kremene? Jeg sliter også med veldig tørr hud og har aldri funnet en krem jeg er fornøyd med...

De kan du få kjøpt på Makestyle.no, og disse produktene er veldig drøye i bruk så da menr jeg det er verdt hver eneste krone :-)

Jeg vet at Beaute P har kremer for tørr hud, så hvis du mener tørr (av hudtype) eller fuktfattig er dette to forskjellige ting, men skal gi deg navn på kremene!

Krem for tørr hud

(Denne har jeg som sagt aldri prøvd, men jeg har blitt anbefalt dette merket for såkalt problem hud, også tørr hud)

Fuktmaske

(Denne bruker jeg for fuktfattig hud 3-4 ganger i uka, du kan også bruke den som nattkrem, og vaske av morgenen etter)

Ingen av produktene tetter porene eller gir urenheter...

Skrevet

Decleor får du kjøpt på feelunique.com, cheapsmells.com ettersom jeg vet :-) Mye billigere der!

AnonymBruker
Skrevet

Noen apotekprodukter er da bra? La Roche Posay, for eksempel, er jo et seriøst medisinsk firma som står bak.

AnonymBruker
Skrevet

De kan du få kjøpt på Makestyle.no, og disse produktene er veldig drøye i bruk så da menr jeg det er verdt hver eneste krone :-)

Jeg vet at Beaute P har kremer for tørr hud, så hvis du mener tørr (av hudtype) eller fuktfattig er dette to forskjellige ting, men skal gi deg navn på kremene!

Krem for tørr hud

(Denne har jeg som sagt aldri prøvd, men jeg har blitt anbefalt dette merket for såkalt problem hud, også tørr hud)

Fuktmaske

(Denne bruker jeg for fuktfattig hud 3-4 ganger i uka, du kan også bruke den som nattkrem, og vaske av morgenen etter)

Ingen av produktene tetter porene eller gir urenheter...

Ok, da skal jeg teste dem! :-)

Skrevet

Håper det virker på deg, lykke til :-)

AnonymBruker
Skrevet

Noen apotekprodukter er da bra? La Roche Posay, for eksempel, er jo et seriøst medisinsk firma som står bak.

Ja, flere av LRP produkter synes jeg er veldig god.

Og hva er dette med BP? Ikke-vegetabilsk lanolin (ullfett) og silikon gjør ingen kvisehud godt.

Skrevet

Jeg annbefaler vichy aqualia thermal, vichy nutrilogie 1 og Organic Base - No Scent 24 Hour Cream fra Green people som jeg breuker nå og den kan kjøpes på vita. De to første jeg nevnte kan kjøpes på apoteket :)

Skrevet

Er selv plaget med småtørr hud og litt uren. Brukte tidligere MD Formulations. Fantastisk godt merke. Men har funnet et merke som bare er enda bedre :) Dermalogica. Det koster endel, men personlig så sparer jeg ikke på ansiktsprosukter. Og det er jo ikke mye du skal bruke heller. Veldig drøye produkter. Jeg bestiller fra ebay og amazon. Under 1/2 pris fra norge inkludert porto og moms:)Så da blir de ikke så dyre likavell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...