AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Er det noen som har bestilt herfra? Vurderer å kjøpe, men lurer litt på om alle lommebøkene har det trykket foran, som på denne? Pene og billige lommebøker, men ikke så pent med det trykket..
Frk Midnattsol Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Hmm, tror rett og slett den skriften som er på, bare er for å illustrere at det kan graveres noe på lommebøkerne.....
LindaS Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Jeg kjøpte en lommebok der med gravering. Det vil være mye finere enn det som er på deres side og enn det du ser nå du designer din lommebok.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjøpte en lommebok der med gravering. Det vil være mye finere enn det som er på deres side og enn det du ser nå du designer din lommebok. Språket ditt er like ille som språket på nettbutikken. Så vittig! 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Jeg kjøpte en lommebok der med gravering. Det vil være mye finere enn det som er på deres side og enn det du ser nå du designer din lommebok. Siden du tydeligvis jobber der; kan du bekrefte eller avbekrefte om trykket på bildet bare er et eksempel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå