HedvigR Skrevet 10. mars 2012 #21 Skrevet 10. mars 2012 Haha, elsker religiøse mennesker som forstår en spøk og har god humoe! Hvor møtte du denne munken? Bestemoren min var norsklærer for noen irske nonner og en munk, og vi dro av og til og besøkte dem
Kala Skrevet 10. mars 2012 #22 Skrevet 10. mars 2012 Har du hørt om snekkern som listet seg rundt hjørnet...? Det var en gang, også kom en korridor.. Har du hørt om sandhaugen som ble skuffet over den andre sandhaugen...? Do you know why Carl Marx didn´t like earl grey? Because he did not approve a proper tea.
yes2yes Skrevet 10. mars 2012 #23 Skrevet 10. mars 2012 Dette er vel en vits(eller?) fra egen erfaring, men jeg ler like mye kver gong! Ein ung muslimsk mann hadde nettopp flyttet inn i høyblokka, hvorpå en meget vennelig (norsk)mann ville ønske han velkommen. Stakkaren var tydeligvis nervøs før han ringte på, for i sin velkomst til fyren ropte han høyt: 'HALLAL, og velkommen til oss'. 1
Gjest Musekatt Skrevet 16. mars 2012 #24 Skrevet 16. mars 2012 (endret) En nonne sitter på et tog. Ved siden av sitter en bedugget pønker og spiser reker. Han kaster skallene på henne. Hun samler de opp og kaster de ut gjennom vinduet. Til slutt får hun nok. Hun trekker i nødbremsen, og pønkeren flirer: Du får 1000kr i bot, din dumme ku!! Hun svarer: Når jeg roper voldtekt og de lukter på fingrene dine, får du ti år, din dust... Endret 16. mars 2012 av Musekatt 1
Elanio Skrevet 26. mars 2012 #25 Skrevet 26. mars 2012 To herrer bestemmer seg for å gå i bysalen for finansministeren skulle holde tale der. Under talen sovner den ene og våkner ikke før talen er over. Han spør kompisen om hvor lenge finansministeren talte, "en halv time" sa kameraten. "Javel, og hva pratet han om?" "Nei", sier kompisen, "det sa han ikke". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå