AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Heisann. Jeg har tenkt og kjøpe meg en ny gamepc. Tenkte på denne: http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ASM3970228/acer-aspire-m-stasjonar-pc-am3970_h Men jeg har ikke så veldig peiling på dataer. Er denne bra til gaming? Og har den bra skjermkort?
Gjest Bond Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Spurte it-kyndig samboer og han sa at den var bra bortsett fra skjermkort Spørs hvor stor skjerm du vil ha og hvor grafikktunge spill du vil spille.
Gjest Tekola Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Ikke kjøp en sånn pc. Det er mye bedre å kjøpe delene og sette sammen selv, eller bruke kompletts nettside og få dem til å bygge en for deg. En pc til gaming sier egentlig veldig lite om hva du skal bruke den til. Hvor høye er kravene dine? Hva er budsjettet ditt? Hva har du av utstyr fra før av? Hva slags krav har du til ytelse? Komplett Crazy Christmas Gamer er jo en mulighet. Så kan du gå på "Konfigurer selv og velg tilbehør" og justere opp og ned i forhold til hva du trenger. Herfra kan du også gå inn på linkene til de ulike komponentene og lese andre kunders erfaringer med dem. Anbefaler Komplett på det sterkeste! Super kundeservice, konkurransedyktige priser og bra utvalg!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Takker for svar! Har bestilt den nå, så om den ikke lever opp til forventningene kjøper jeg bare ett nytt skjermkort!
LoneWolf Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 (endret) Jeg vil si at dette er en meget kraftig pc jevnt over 3.4 GhZ quad core med 16 GB DDR3 1333 MhZ minne og 3 GB DDR5 minne er rimelig bra. Det eneste med skjermkortet er at det ikke er like supert på en mega-skjerm. Personlig er jeg mer fan av Asus Radeon fremfor GeForce Det kan selvfølgelig bli bedre, men jeg personlig vil si at denne pcen bør kunne kjøre alt du vil av nyere spill på maks grafikk uten større problemer. Jeg er enig med a komplett.no er bra. Det er i hvertfall et sted jeg har god erfaring med. Endret 26. desember 2011 av LoneWolf
Gjest Tekola Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 Takker for svar! Har bestilt den nå, så om den ikke lever opp til forventningene kjøper jeg bare ett nytt skjermkort! Hvilken, Acer'n? Vær obs på at du evt. kjøper et skjermkort som passer med resten av pc'n, da!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Ikke kjøp en sånn pc. Det er mye bedre å kjøpe delene og sette sammen selv, eller bruke kompletts nettside og få dem til å bygge en for deg. En pc til gaming sier egentlig veldig lite om hva du skal bruke den til. Hvor høye er kravene dine? Hva er budsjettet ditt? Hva har du av utstyr fra før av? Hva slags krav har du til ytelse? Komplett Crazy Christmas Gamer er jo en mulighet. Så kan du gå på "Konfigurer selv og velg tilbehør" og justere opp og ned i forhold til hva du trenger. Herfra kan du også gå inn på linkene til de ulike komponentene og lese andre kunders erfaringer med dem. Anbefaler Komplett på det sterkeste! Super kundeservice, konkurransedyktige priser og bra utvalg! Har kikka litt på komplett, men jeg har ikke forstått så mye av det! Og da jeg prøvde å "bygge" en pc, ble det fort mye dyrere enn det jeg hadde tenkt.. Har kikka på den du linka til, men den er ikke mye bedre enn den jeg har. Jeg skal bruke den til The sims 3 - og utvidelsepakkene. Budsjettet er vel rundt ti tusen. Om noen kan gi meg linker til pcer som er bedre enn den jeg bestilte, så blir jeg veldig takknemlig Helst ikke så mye dyrere!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 3.4 GhZ quad core med 16 GB DDR3 1333 MhZ minne og 3 GB DDR5 minne er rimelig bra. Det eneste med skjermkortet er at det ikke er like supert på en mega-skjerm. Personlig er jeg mer fan av Asus Radeon fremfor GeForce Okei, takk for svar! Jeg har en 22" Trur du det går bra da?
LoneWolf Skrevet 26. desember 2011 #9 Skrevet 26. desember 2011 Det burde gå som smurt. Du trenger GARANTERT ikke en kraftigere pc en dette for å spille The Sims 3 (ved mindre det har blitt uendelig mye mer krevende siden sist jeg spillt sims)
Lana Del Rey Skrevet 26. desember 2011 #10 Skrevet 26. desember 2011 Nei, jeg trenger nok ikke en kraftigere. Men jeg liker at det ikke hakker! Man trenger en ganske god pc for og spille ts3 og alle utvidelsepakkene, hvis man vil at det ikke skal hakke!
Gjest Tekola Skrevet 26. desember 2011 #11 Skrevet 26. desember 2011 Det kommer jo litt an på hvor høy ytelse man kjører det på også Jeg betalte 10k for min komplett-pc. Kjører Sims, WoW og andre spill på høyeste ytelse, og kan fortsatt multitaske som et uvær uten problemer Men, ja. Det ser ut som en bra pc til den prisen, er bare meg som er skeptisk til alt som heter Acer etter dårlige erfaringer med dem
Henkie Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 Heisann. Jeg har tenkt og kjøpe meg en ny gamepc. Tenkte på denne: http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ASM3970228/acer-aspire-m-stasjonar-pc-am3970_h Men jeg har ikke så veldig peiling på dataer. Er denne bra til gaming? Og har den bra skjermkort? Den bør spille ts3 med alle stæsjepakkene som ei kule. Selv Mac-en min gjør det, og det er INGEN spillmaskin
LoneWolf Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 (endret) Jeg skal personlig garantere deg at det ikke kommer til å hakke med den pcen der Hvis det hakker er det på grunn av du har fylt den med virus og annen drit Min gamer pc kjører alt på maks (fra wow til skyrim) uten større problemer og den har 1 GB ddr5 skjermkort, 4x 2.64GhZ kjerne og 12 GB ram. Har ikke testen Acer, men har en Asus bærbar semi-gaming pc som går som en kule :D Endret 26. desember 2011 av LoneWolf
Lana Del Rey Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 Tusen takk for alle svar Nå føler jeg meg sikker på kjøpet! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå