Gå til innhold

Pene vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner meg ikke vintersko! Hvert eneste år leter jeg, og hvert eneste år ender jeg opp med å gå i joggesko vinteren igjennom.

Hvor kan jeg finne PENE vintersko? Jeg vil ha lave, varme sko som tåler vestlandsvær, og jeg vil ha noen som er litt nette på foten da jeg har stor fot og alt lett ser veldig klumpete ut på beina mine.

Gjest Blondie65
Skrevet

Først av alt: jeg har gitt opp å finne ting som både er pene og varme. Jeg finner noe som er pent og som har sklisikker såle og så legger jeg ullsåler oppi. Ullsåler får du kjøpt samme sted som støvlene. Dermed har jeg løst en del av problemet.

Skrevet

eneste løsningen jeg fant på problemet var å kjøpe nesnalobber. Jeg syntes de er skikkelig fine da, jeg vet ikke med deg....

Men de tåler jo ikke vått vær, og mine ble ødelagt:(

Ellers går jeg rundt i noen stygge sko selv!

Gjest Blondie65
Skrevet

eneste løsningen jeg fant på problemet var å kjøpe nesnalobber. Jeg syntes de er skikkelig fine da, jeg vet ikke med deg....

Men de tåler jo ikke vått vær, og mine ble ødelagt:(

Ellers går jeg rundt i noen stygge sko selv!

Nå var ikke problemet å finne VARME SKO. Problemet var å finne pene, varme vintersko. Og de er var rett og slett stygge.

Det finnes både snøsko, Dr Martens og mye annet som oppfyller kravene til varmt. Det er derimot ikke det minste pent.

Skrevet

Jeg finner meg ikke vintersko! Hvert eneste år leter jeg, og hvert eneste år ender jeg opp med å gå i joggesko vinteren igjennom.

Hvor kan jeg finne PENE vintersko? Jeg vil ha lave, varme sko som tåler vestlandsvær, og jeg vil ha noen som er litt nette på foten da jeg har stor fot og alt lett ser veldig klumpete ut på beina mine.

Skobutikkene i Hammerfest har et bra utvalg. Nei, jeg tuller ikke.

Skrevet

Nå var ikke problemet å finne VARME SKO. Problemet var å finne pene, varme vintersko. Og de er var rett og slett stygge.

Det finnes både snøsko, Dr Martens og mye annet som oppfyller kravene til varmt. Det er derimot ikke det minste pent.

Men jeg syntes nesnalobber er pene :S

sånne ting er vel individuelt.

Men beklager.

Hvis TS skriver litt om hva slags sko hun liker så hadde det kanskje vært enklere....

Skrevet

Mener du lave hæler eller lavt skaft eller begge deler?

Hva synes du om disse? De ser ganske nette ut, og tåler nok litt forskjellig vær om du impregnerer dem.

Ellers har du jo disse som er vanntette og varmforede, og helt enkle og klassiske.

Hvis du ellers er en sneakers/joggeskotype, er kanskje dette noe for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...