AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Der det best å handle på Elkjøp, Expert, Lefdal etc.? Eller å kjøpe direkte fra nettsiden til Apple? Hehe, jeg er helt nybegynner på dette. Lønner det seg å kjøpe den helt nyeste varianten, eller er de litt eldre like bra?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Den er billigst direkte fra apple.no 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Ok, men der må man vente 1-2 uker på leveringen ser jeg? Er det stor forskjell i pris, vet du det? Min gamle telefon tok "kvelden" i jula, så jeg trenger en ny ganske snart
charlott Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Der det best å handle på Elkjøp, Expert, Lefdal etc.? Eller å kjøpe direkte fra nettsiden til Apple? Kjøp direkte fra apple.no, de er de eneste som selger uten binding. ... eller er de litt eldre like bra? Den nyeste, 4S, er best, men det kan godt hende at 4 er god nok.
Morgan Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Den er greiest å kjøpe rett fra Apple.no Vel,du kan klare deg med en 3G også,men det du vil møte på er det faktum at en del av de nyeste appsene krever 4G,så skal du først kjøpe bør du gå for 4G.
Gjest SemperFi Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 (endret) Apple.no er faktisk rimeligst 4890,- uten abb. Du kan også sjekke HW.no sin prisguide Endret 26. desember 2011 av SemperFi
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #7 Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk en 4s fra tele2 til samme totalpris som den selges for på eplebutikken kontant. Med abonnement da. Ingen andre jeg tittet hos var like billig.
Gjest SemperFi Skrevet 27. desember 2011 #8 Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk en 4s fra tele2 til samme totalpris som den selges for på eplebutikken kontant. Med abonnement da. Ingen andre jeg tittet hos var like billig. Dog så er den fra Tele2 bindene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå