AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har så lyst på denne. Jeg er ikke den som øser ut så mye penger på et "plagg" til vanlig, så jeg lurer på om jeg skal se på det som en investering?! Er kvaliteten god på Timberland-sko, og varer den flere vintre?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Jeg kjøpte timbarland, fjellsko for 4 år siden. Jeg går en del i fjellet, gjennomsnittlig en tur på 4-5-6 timer 3-4 ganger i uken, liker å gå i all slags vær, (bor i Bergen, så her er det vel stort sett bare et vær) I november måtte jeg kjøpe nye da var det umulig å gå tørrskodd lengre. Men jeg var max fornøyd med mine Timbarland sko. (gode å gå i) Mine kostet ca 1000 så dine er jo litt dyrere da, Og det er jo til ulike formål. Jeg er som deg forresten, sjelden jeg investerer mye i et plagg, men jeg ville sett på det som en investering.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har Timberlandsko og har hatt de nå i 3 vintere. De er halvhøye og i semsket skinn. Mine er fortsatt like pene, holder meg tørre på beina selv om det er skikkelig sørpe ute så lenge jeg ikke går i timesvis. I tillegg er de varme. God såle på vinterføre. Kunne glatt ha kjøpt de igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå