Gå til innhold

kgs julekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå synes jeg at jeg har vært skikkelig flink i år med kg julekalenderen, har svart på 19 av 20 mulige, den eneste gangen jeg ikke kunne var fordi jeg ikke hadde scanner osv til å vise julekortet mitt på sidene her....

er det flere enn meg som har vært like flinke?? synes kgs julekalnder har vært kjempe topp og er kjempe fornøyd.. jammen meg artig vri:) ser frem til den hver neste morgen jeg nå..synd det snart er slutt, men spennende å se hvem som tar seieren:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har vært med på alle untatt to faktisk.

Gjest Brunhilde
Skrevet

Jeg har visst vært akkurat like flink som deg! Vi er sannelig gode vi to!

Gjest Zalomine
Skrevet

Det er noen jeg ikke har svart på i år. Det med ny tekst på den julesangen, et par i begynnelsen av forrige uke (pga at jeg ikke hadde overskudd til denslags siden jeg hadde nok med å vite at mormor var på sykehuset og måtte opereres før jul) og en som jeg rett og slett glemte av i begynnelsen. 4 totalt jeg mangler trur jeg, men jeg har altså de 15 som kravet er, mener jeg. Skal svare på den i morgen også, men tirsdag reiser vi før klokka 8 om morgenen, så jeg vet ikke om jeg får svart på de siste to.

Kalendren er i alle fall kjempefestlig :)

Skrevet

Hyggelig at dere liker kalenderen - og deltar :-)

Skrevet

Jeg har kanskje 5 stykker jeg ikke har svart på av den grunn at jeg ikke kom meg på nett de dagene. Jeg har derimot svart på de 15 "obligatoriske" og skal definitivt henge med på de siste 3 oppgavene også.

Synes julekalenderen er et morsomt tiltak, og selv om premier er et fint pluss hadde det ikke vært nødvendig synes jeg. Setter liksom KG i litt julestemning uansett..... :D

Skrevet

Tror jeg har nitten så langt...

Syns det er gøy, jeg :kgblunk:

Skrevet

Tror jeg har svart hver eneste dag :D Skal nok klare de siste dagene også!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Tror jeg har svart hver eneste dag  :D Skal nok klare de siste dagene også!

jeg og :D

Skrevet

ble så lei meg da jeg ikke oppdaget kalenderen før 19 desember... så da var det for sent :(:(:(:(

Skrevet

Har svart på alle. Synes det var en koselig julekalender! :P

Skrevet

Har svart på alle oppgavene, og blir med neste år også :D

Kjempemoro..premier eller ikke. Hadde deltatt uansett.

Gjest Anonymous
Skrevet

lurer jeg også på..de var flinke meg kalenderen men det ble brått stille og vi fikk lite informasjon om når dette kommer ut

Skrevet
lurer jeg også på..de var flinke meg kalenderen men det ble brått stille og vi fikk lite informasjon om når dette kommer ut

Hva mener du, Gjest?

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=61804

Det er vel ikke for mye forlangt at Gry slapper litt av i juledagene? I fjor ble resultatat offentliggjort like etter nyttår.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Synes også Gry må få litt juleferie, for hun har vært oppe tidlig hver dag så lenge kalenderen har holdt på.

Så nyt dagene du Gry, vi klarer å vente. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...