waco Skrevet 26. desember 2011 #21 Skrevet 26. desember 2011 lappen? Hun vil ha en sjåfør? Har hun lappen selv da? Hvis ikke kan a bli baksetehore på for en som kjører pirat i helgene.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #23 Skrevet 26. desember 2011 Jeg hadde ikke brydd meg med om hun ble sur, for jeg hadde ikke prøvd å finne en til henne med den holdningne hun har til andre mennesker. La henne fikse sitt eget kjærlighetsliv, og be henne holde kjeft om hun begynner å klage på at hun er singel. Hun velger det selv, når hun er så kresen som det hun er.
Gjest Bandit Skrevet 26. desember 2011 #24 Skrevet 26. desember 2011 Det er mange single som liker det dramaet som følger. Man kan bitche til sine satte venninner om alle de man møter som ikke når opp. Det er en del av pakka for mange. Så får du heller si klart ifra at du ikke gidder å servere henne flre mannebein. Hun får finne dem selv.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2011 #25 Skrevet 26. desember 2011 Ja, venninna di har teite grunner til å ikke like en fyr. Men samtidig er det jo tåpelig å forvente at det bare er å ta med en tilfeldig gutt og så skal venninna di automatisk like han. Venninna di bør ikke spørre deg om hjelp så lenge hun er så kresen, og du bør ikke gidde å engasjere deg i å spleise henne. Det er jo slett ikke ditt ansvar å finne noen til henne.
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #26 Skrevet 26. desember 2011 Gi henne en dildo! Feil farge, for stor, for liten, for glossy, vibrerer altfor fort, for sakte, sluker batterier... Og kan selvfølgelig ikke kjøre henne noe sted.... 3
Gjest Doh Skrevet 26. desember 2011 #27 Skrevet 26. desember 2011 Neste gang spleiser du henne med en kar som er heeeelt ulik de du har presentert for henne til nå. Gjerne en usjarmerende, umoden guttunge. Når hun blir sur sier du bare at hun har jo ikke likt noen av de frem til nå så du trengte at du skulle finne noe nytt 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #28 Skrevet 26. desember 2011 Du kan introdusere henne for meg, så kan jeg heller sette henne på plass. Øhm, ikke for å være frekk, men jeg tviler på hun liker deg om hun ikke har likt de 1000 andre TS har presentert henne for. Hvis å ikke ha lappen og å like MJ diskvalifiserer gjør nok mann på KG det også TS: Du burde funnet en skikkelig kjekkas til henne, en uoppnåelig som du avtaler med at skal avvise henne skikkelig. Noen mennesker fortjener smake sin egen medisin Evnt. bare drite i å hjelpe henne mer og gi klar beskjed om hvorfor. For ei kjerring! 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #29 Skrevet 26. desember 2011 At en kar ikke har lappen ville aldri vært en dealbreaker for meg. At han har mistet lappen derimot, kunne vært nok til at jeg ikke ønsket å involvere meg videre med vedkommende. Uansett, venninna di er en utakknemlig fjortis. Bare la henne være, det er ikke din oppgave å finne kjæreste til henne.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #30 Skrevet 26. desember 2011 ts her. Altså hun har jo fortalt meg litt åssen gutter hun liker og han jeg tok med i går stemte veldig på beskrivelsen hennes da. Men så ville hun ikke ha han pga han ikke hadde lappen. og nei, hun har ikke lappen selv. Det er alltid noe som er feil og ting hun skal pirke på.. Etter igår fikk jeg nok, og sa klart i fra at jeg ikke kom til å hjelpe henne mer. Da ble hun kjempe sur og stormet ut.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #31 Skrevet 26. desember 2011 Da ble hun kjempe sur og stormet ut. Heter hun Dagmar? 1
Lillemeg25 Skrevet 26. desember 2011 #33 Skrevet 26. desember 2011 Eh det vel heller hun som er en dårlig venninne som krever at du skal finne en kjæreste til henne og blir sur når du ikke gidder å hjelpe henne mer pga hun er så kresen. Nei, kjæreste får hun finne seg selv. Det er ikke ditt ansvar og skjønner godt at du ikke vil hjelpe henne mer.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2011 #34 Skrevet 26. desember 2011 Etter igår fikk jeg nok, og sa klart i fra at jeg ikke kom til å hjelpe henne mer. Da ble hun kjempe sur og stormet ut. Men oppførselen hennes er jo bare å drite i. Hun virker veldig bortskjemt og kravstor. Sikker på du ikke generelt har vært altfor snill og føyelig mot henne? Mine venninner ville i hvert fall ikke turt å oppføre så nykkete som hun gjør. Det er bare ikke akseptabelt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #35 Skrevet 26. desember 2011 Det er ikke din jobb å finne henne en mann. Det får hun klare selv. Når hun er så kravstor og pirkete, så tenker jeg hun aldri kommer til å finne noen. Ingen er helt perfekte. 1
Armitage Skrevet 26. desember 2011 #36 Skrevet 26. desember 2011 Kan sende ho til meg.. Jeg har jobb, bil, egen leilighet og er snill, romantisk og stille og rolig.. Hehe, mange jenter er kresne og vet hva de vil ha men.. Ikke lett.. Jeg tror heller du burde spare deg for en slik primadonna.
Gjest Anonym1 Skrevet 26. desember 2011 #37 Skrevet 26. desember 2011 Du er IKKE en dårlig venninne! Hun skal være kjempe glad for at hun har noen venner som prøver å spleise henne opp med noen. Som tidligere sagt så er det ikke din jobb å fikse henne en kjæreste. Bare la henne være sur og gretten, også får hun etterhvert komme tilbake til deg og si unnskyld. Synes du virker som en kjempe snill venninne når du tar å spør henne om hva som er galt og slikt! Forhold deg heller til de andre vennene dine og kjæresten din Good luck!
marielle171 Skrevet 26. desember 2011 #38 Skrevet 26. desember 2011 kanskje hun ikke faller for gutter men tør ikke innrømme det;) slik hadde jeg det. Var nok ikke helt som hun er, men fant også på teite grunner til å ikke like en gutt. At håret hadde feil farge, tennene var stygge, rare klær.. Slike grunner fortalte jeg da til vennene mine og de skjønte ingenting om hvorfor det kunne være en grunn til å ikke like en gutt. men jeg fortalte jo det fordi jeg innerst inne visste at det ikke kunne bli noe mellom oss uansett fordi jeg trodde jeg var lesbisk men ville ikke si det til noen. Har møtt mange gutter og prøvde å lure meg og andre med slike unnskyldninger helt til jeg ble 21. Og da ble jeg plutselig helt klar over at jeg likte jenter. hehe Hvem vet gjør hun akkurat det samme.
Gjest "gjest" Skrevet 26. desember 2011 #39 Skrevet 26. desember 2011 He, he, og ta med en fyr som liksom skal holde en singel venninne opptatt når kvelden røyner på er ikke greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå