Gjest LonelyAngel Skrevet 31. juli 2013 #61 Skrevet 31. juli 2013 Hvordan er dette mulig? Jeg har snust over en halv boks daglig i 7 mnd, og sluttet på dagen for tre uker siden. Hadde litt abstinenser første dagen, og merker at jeg savner det litt fremdeles, men har overhodet ingen vansker med å holde meg unna. ???? Forstår det ikke. Anonymous poster hash: 60cb2...79e Jeg har snust en halv boks om dagen i 3 år. Kanskje det var lettere for deg i og med at du bare hadde snust ett halvt år?
Gjest Rori Skrevet 1. august 2013 #62 Skrevet 1. august 2013 Jeg har snust i syv år... Sluttet i ett år og holdt meg helt unna snus. Jeg sluttet på dagen, og bestemte meg for at nok er nok. Første dagen var et helvete, jeg var så sint og jeg gråt og hadde det generelt ikke greit. Null energi og hodepine. Etter den første dagen gikk det helt greit faktisk, ingen abstinenser eller noe ubehag. Jeg bare tok meg selv i å lete i vesken etter snusboksen etter måltider osv, men det er jo en vanesak. MEN.. Jeg la på meg. Syv kilo. Og når jeg drakk alkohol så var det totalt umulig å holde seg unna nikotin. Jeg bommet snus eller røykte når jeg drakk, men utrolig nok savnet jeg det ikke dagen derpå. "Snussuget" forsvant dog aldri for meg, jeg hadde jo alltid lyst på en snus. Selvom jeg lett klarte å styre unna, men jeg tenkte hele tiden at "det hadde vært så godt med en snus nå.." osv. Jeg sluttet å røyke før jeg begynte å snuse, og etter det har jeg hatet røyklukt og røyksmak, og har ikke rørt en eneste sigarett (unntatt når jeg har vært veldig full, og selv da har det ikke vært godt, men en nødvendighet..) Det er noe helt annerledes med snusen. I eksamensperioden ved juletider i fjor startet jeg igjen... Og snuser enda. Så jeg vet jeg KAN, hvis jeg virkelig vil og har motivasjonen til det. Akkurat nå så ønsker jeg ikke å slutte, fordi jeg er så glad i snusen.. Og det er som flere andre her nevner: Er livet fullkomment uten snus? Osv... Hehe, høres kanskje rart ut for de som ikke snuser, men vi snusere vet hva vi prater om Dette ble en lang tekst, men jeg følte for å dele erfaringene mine. Hvordan går det med dere andre som har sluttet?
Gjest LonelyAngel Skrevet 3. august 2013 #63 Skrevet 3. august 2013 Ikke mye liv i denne tråden nei. Jeg sitter med en snus i leppa at the moment. VIL SLUTTE! Dumme dumme oppfinnelse.
Gjest Rori Skrevet 3. august 2013 #64 Skrevet 3. august 2013 Ikke mye liv i denne tråden nei. Jeg sitter med en snus i leppa at the moment. VIL SLUTTE! Dumme dumme oppfinnelse. Men det er jo så godt!! :)
Brunost Skrevet 22. august 2013 #65 Skrevet 22. august 2013 Uff, vurderer å slutte jeg også. Mest pga penger (fattig student), men også andre årsaker. Men det er så jævlig godt!
Lilleulv_ Skrevet 22. august 2013 #66 Skrevet 22. august 2013 Jeg har nå vært snusfri i 8 dager. Det går lettere nå, men suger fortsatt :/ gleder meg til jeg ikke har lyst på lenger. Men hallo! Jeg har kjedesnusa i 3 år, med snus av typen ekstra sterk. Og jeg klarer det! Da klarer dere det også) 1
Lilleulv_ Skrevet 22. august 2013 #67 Skrevet 22. august 2013 Ps. Jeg fikk bare mer og mer motivasjon etter hvert. F. Eks etter 2 dager tenkte jeg at det er helt uaktuelt at jeg har pint meg igjennom 2 dager for ingenting! Og nå har jeg klart en uke, og det har vært et helvete. Det er helt uaktuelt at det skal være forgjeves * at nå er jeg jo over kneika!!! :D
Brunost Skrevet 22. august 2013 #68 Skrevet 22. august 2013 Jeg har nå vært snusfri i 8 dager. Det går lettere nå, men suger fortsatt :/ gleder meg til jeg ikke har lyst på lenger. Men hallo! Jeg har kjedesnusa i 3 år, med snus av typen ekstra sterk. Og jeg klarer det! Da klarer dere det også ) Så flink du er :D Skal slutte når jeg har bestemt meg. Luftet bare tanken for noen dager siden, men må nok manne meg opp litt til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå