AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Vær helt ærlig nå. Dere har ikke sett en person på et helt år. Du ser at vedkommende har blitt betydelig tjukkere siden sist du så vedkommende. Hva tenker du? (Jeg tenker sånn 25-30 kg + siden sist gang, ikke bare 10+) Tenker dere veldig mye over det? Eventuelt hva tenker dere?
Fanta Exotic Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Jeg ville nok satt spørsmålstegn ved om denne personen har det bra. Hadde blitt bekymret for at personen kanskje var deprimert, og prøvd og snakket litt med han eller hun om alt stod bra til for tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Jeg tenker gjerne "oi, har det skjedde noe?". Så mye oppgang forbinder jeg med følelseslivet. Tenker ikke så veldig mye sånn egentlig, men synes ofte det er litt trist å se det. Med mindre personen veide 45 kg og nå er 65 kg da, da blir jeg vel heller litt lettet.
Viljaa Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Jeg blir ikke sittende å tenke over det mye. Men man legger jo merke til det, og er det en person jeg bryr meg om ville jeg kanskje lurt på om vedkommende har det bra. Det kommer jo også an på hvor stor/liten vedkommende var fra før. Noen kan jo se sunnere ut av å gå litt opp også.
Gjest O___o Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Opplevd lignende flere ganger, særlig med en del jenter som i utgangspunktet har vært glad i mat og søtsaker - som har flyttet for seg selv for første gang. Har møtt på enkelte som jeg faktisk ikke har kjent igjen på grunn av ekstrem vektøkning...
Gjest Michelle82 Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Ville tenkt at det sto dårlig til i følelseslivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå