Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #61 Skrevet 27. desember 2011 I mine glansdager når jeg var vakker, ung og kåt (nå er jeg forøvrig mest kåt) fikk jeg alltid høre at det smakte kaffe... Nå hadde jeg riktignok også et voldsomt forbruk av kaffe på den tiden...
2ne2 Skrevet 29. desember 2011 #62 Skrevet 29. desember 2011 (endret) Synes faktisk ikke det smaker så mye jeg. Kanskje litt som lukten av ett kokt egg som er nyskrelt. Eneste forskjell på smak jeg har merket er morrasæd etter noen glass wiskey Endret 29. desember 2011 av 2ne2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #63 Skrevet 29. desember 2011 Eller i håret, da får du hårknoten fra helvete Men ja, det er som å svelge en munnfull snørr med smak
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #64 Skrevet 29. desember 2011 Det som er ekkelt er den ettersmaken som setter seg bak i ganen, den er nesten umulig å bli kvitt. Æsj! Men det er har mye å si hva mannen har spist ja. Samboeren min sin sæd smaker ikke så mye, men lukter klor. Merkelig. Men konsistensen er bare ekkel! Snørr var en god beskrivelse ja.
Hybelkanin Skrevet 29. desember 2011 #65 Skrevet 29. desember 2011 Smaken er ikke så aller verst, men det er absolutt ikke noe jeg vil ha til dessert hver dag... Trikset kan være å prøve å "lukke" mellom munn og nese, så du slipper noe av den ettersmaken. Ellers husker jeg jeg fikk sjokk første gang jeg prøvde. Temperaturen og konsistensen gjorde meg litt sånn "gulp". Men så fort man blir vant til temperaturen er resten absolutt ikke ille, synes jeg. MEN! Tips: Ikke gjør det mens du henger opp ned og ler... Da kan det komme plutselig opp igjennom nesen igjen, og DET er ekkelt det! 2
Elanio Skrevet 29. desember 2011 #66 Skrevet 29. desember 2011 er det normalt at kjæresten ber om å svelge !! jeg er helt grønn Jeg synes du er helt blå jeg, men. Har ikke bedt om det selv, men er en del damer som liker det der.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #67 Skrevet 29. desember 2011 Jeg syns det smaker pannekakerøre med salt.. i snørrete konsistens. Ugh.
Gjest imli Skrevet 29. desember 2011 #68 Skrevet 29. desember 2011 Det eklaste er nesten temperaturen
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #69 Skrevet 29. desember 2011 Det eklaste er nesten temperaturen Enig!
Gjest SemperFi Skrevet 29. desember 2011 #70 Skrevet 29. desember 2011 Så da er det lurt å spise jordbær, ananas og masse søtt før ONS?
Gjest NozMonster Skrevet 29. desember 2011 #71 Skrevet 29. desember 2011 Det eklaste er nesten temperaturen enig! man blir så overrasket! til og med hver gang! man forventer på en måte ikke at det skal være så varmt!
Gjest imli Skrevet 29. desember 2011 #72 Skrevet 29. desember 2011 enig! man blir så overrasket! til og med hver gang! man forventer på en måte ikke at det skal være så varmt! Ikkje snakk Det haldt med den eine gongen for min del
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #73 Skrevet 29. desember 2011 enig! man blir så overrasket! til og med hver gang! man forventer på en måte ikke at det skal være så varmt! Ååå, ikke snakk om det! Tror typen må vente en stund til før han får blowjob av meg nå Jeg får kvinne meg opp en annen gang!
Mynona Skrevet 29. desember 2011 #74 Skrevet 29. desember 2011 Så da er det lurt å spise jordbær, ananas og masse søtt før ONS? De færreste svelger vel på ONS?
Gjest imli Skrevet 29. desember 2011 #75 Skrevet 29. desember 2011 De færreste svelger vel på ONS? Er det nokon som i det heile tatt tek det i munnen under tilfeldig sex?
Mynona Skrevet 29. desember 2011 #76 Skrevet 29. desember 2011 Er det nokon som i det heile tatt tek det i munnen under tilfeldig sex? Tror ikke det er mange av de... Vi har hatt en diskusjon i gjengen ang oralsex og tilfeldige partnere, og der var det hvertfall ikke noe man pleide å gjøre.. Det sparer man til mindre tilfeldige bekjentskaper...
Gjest MorAase Skrevet 29. desember 2011 #77 Skrevet 29. desember 2011 Ikkje snakk Det haldt med den eine gongen for min del Nuvel, øvelse gjør mester. Her som ellers i livet.
Gjest imli Skrevet 29. desember 2011 #78 Skrevet 29. desember 2011 Nuvel, øvelse gjør mester. Her som ellers i livet. Det har du rett i, men på det området vil eg heller avstå frå å bli ein "mester" gitt.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #79 Skrevet 29. desember 2011 Nuvel, øvelse gjør mester. Her som ellers i livet. Nja, er ikke så sikker på det. Jeg holder maska helt til etter jeg har svelget. Da er grimase og febrilsk fekting etter vannglasset. Hver gang.
Mynona Skrevet 29. desember 2011 #80 Skrevet 29. desember 2011 Nja, er ikke så sikker på det. Jeg holder maska helt til etter jeg har svelget. Da er grimase og febrilsk fekting etter vannglasset. Hver gang. sexy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå