Gå til innhold

hvordan smaker sæd !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips; Ikke tenk mye på hva det smaker, bare bestem deg for å svelge. Du bør ikke forvente at du synes det er godt. Noen synes kanskje det, men jeg er sikker på at nesten alle ikke liker smaken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller i håret, da får du hårknoten fra helvete :fnise:

Men ja, det er som å svelge en munnfull snørr med smak

Hvis du skyller med kaldt vann før det tørker, slipper du den floken.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvis du skyller med kaldt vann før det tørker, slipper du den floken.

Notert! :jepp:

Skrevet

er det normalt at kjæresten ber om å svelge !! jeg er helt grønn :tristbla:

Det er veldig vanlig at gutter/menn fantaserer om det, så det er helt normalt at de vil at kjærsten skal gjøre. Men du må ikke gjøre det av den grunn. Bare hvis du har lyst.

Men vær forberedt. Jeg skvatt noe veldig første gangen. Det kom så fort, og så mye på en gang. Det smaker egentlig ikke så mye.. Men har litt guffen konsistens...

Skrevet

Åhh.. forresten - hold han unna honnikorn og sprøstekt løk på forhånd!! :spy:

Skrevet

Jeg tenner ekstemt på å "få lov" (aldri opplevd å blitt nektet det) til å svelge, om det er noe DU har lyst til/er nysgjerrig på så sier jeg prøv, men begynn i det små :)

Gjest NozMonster
Skrevet

er det normalt at kjæresten ber om å svelge !! jeg er helt grønn :tristbla:

en ting er å ikke ha lyst til å svelge, men du visste ikke at det går ann å gjøre det?? :klo:

Skrevet

salt og litt bittert, egentlig. kommer helt an på hva han har spist. hvis han skal slafse seg i mine "safter", er det ikke noe problem for meg å svelge :fnise: liker det så lenge han liker det. :rodmer:

Skrevet

Jeg har ingen problem med å få det i munnen,men sliter litt med å svelga,da grunnet konsistensen ;) Brekker meg fort :(

Skrevet

Hva !!!!

Skrevet

Hva slags respekt du snakker om !!!

Skrevet

17 år :-)

Skrevet

For å si det sånn: om en har valget mellom sæd og en stor kopp med kakao, krem og sjokoladebiter oppå, så vet jeg hva jeg ville ha valgt...og for å gjøre det enda litt enklere å tolke mitt svar; det var ikke det først jeg nevnte som jeg valgte der. ;)

Skrevet

Jeg syns det smaker en blanding mellom salt, gjær og mel.

Jeg svelger det bare rett ned! :P Er ikke gale i det hele tatt! ;)

Og hadde aldri løpt etter drikke eller begynte å brekke meg. Stakkar mannen da! Har såpass selvkontroll! :)

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Og hadde aldri løpt etter drikke eller begynte å brekke meg. Stakkar mannen da! Har såpass selvkontroll! :)

Regner med at den var til meg? :fnise:

Det var det mest spesielle tilfellet da :)

Og merkelig nok, selv om jeg hadde insistert i forveien på at det ikke var noe hun måtte gjøre om hun ikke var komfortabel med det, følte hun at "hun måtte fordi alle menn liker det"...

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg syns det smaker en blanding mellom salt, gjær og mel.

Jeg svelger det bare rett ned! :P Er ikke gale i det hele tatt! ;)

du synes det smaker som varm trolldeig med andre ord :ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...