Gå til innhold

Kjøkkenmaskiner

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal kjøpe meg kjøkkenmaskin og vurderer Kenwood KM600, noe som har erfaring med den eller som kan anbefale andre maskiner? Trenger en maskin med stort brukspotensial...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TV2 hjelper deg hadde en test på slike maskiner for en ukes tid siden.

Ta en titt der og se om du finner noe.

De testet både billige og dyrere maskiner.

Gjest Anonymous
Skrevet

De som ble testet der blir litt for små...

Skrevet

Er veldig glad i min Bosch....

Jentungen arvet den gamle Boschen da jeg fikk ny i julegave, og den gamle var minst tjue år gammel...

Skrevet

Kenwood er helt topp. Jeg har arvet mamma sin, og den er og sikkert 20 år. Vet ikke noe om de forskjellige modellene, men min er som sagt sikker 20 år, og de nye modellene ser ikke så ulike ut.

Skrevet

Braun K-3000 vant visst tv2 sin forrige test.

Den har både eltebolle, foodprocessor og blender tror jeg.

Masse utstyr og god motor.

Den ønsker jeg meg!

Skrevet

Braun er best ja. Forøvrig må du ikke finne på å kjøpe en middelmådig foordprosessor :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke en foodprocessor jeg skal ha... Regner med å måtte betale opp mot 4000,- , så det er ikke de små maskinene til rundt tusenlappen jeg tenker på.

Skrevet

har både food-pr. og kjøkkenmaskin av Bosch - veldig fornøyd med begge.

Skrevet

Sakset dette fra Forbrukerrapporten:

Forbruker-rapporten 6/2002 har testet fem kjøkkenmaskiner. Testvinner er Braun K 3000.  

Maskinene er testet i Statens institutt for forbruksforsknings (SIFO) laboratorium, og har i tillegg gjennomgått en praktisk brukertest.

Pisking av egg og fløte, elting av brøddeig, snitting og snitting av ost og grønnsaker og pressing av appelsin er blant testkriteriene.

Maskinene i testen:

Braun K 3000 (testvinner)

Kenwood major KM 600

Phillips Essence HR 7756

Bosch mum 7200

Electrolux assistent N24

Testen er jo litt gammel, men av disse typene kommer i alle fall Braun sin godt ut!

(Dessverre må man betale eller være abonnent for å få vite alle testresultatene, så jeg kan ikke si noe om hva som trekker ned hos de andre... :-? )

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar -jeg går for Braun etter å ha lest testresultatene hos forbrukerrådet.

Skrevet

Jeg har en Kenwood Major og er kjempefornøyd. Dette er en maskin som virkelig kan jobbe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...