AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Dere som har fleksitid, hvor mange dager i året får dere avspasere? Og utnytter dere kvoten fullt ut? Hos oss er det fire uker, fantastisk ordning. Men jeg har inntrykk av at det nesten bare er meg som tar ut alle dagene. Resten vil heller jobbe kortere dager. På gamle arbeidsplassen hadde vi ingen bestemt grense for hvor mange dager vi kunne ta, men i realiteten var det ganske vanskelig å få fri. Hos min nye arbeidsgiver har vi rett på disse dagene, og det er helt supert
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Hos oss er det tilnærmet full frihet. Jobber jeg 2 time lenger en dag jobbe eg 2 timer kortere en annen dag. Eller samler opp og tar en dag eller flere fri når det passer. Jeg er ansatt i en stor bedrift med nesten 1000 ansatte, og har mine faste arbeidsoppgaver. Derfor vet. Jeg selv best når det må jobbes ekstra og når det passer best å avspassere.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Vi får "samle opp" maks 14 dager og må bruke dem opp innen 3 mnd tror jeg det er. Innenforbi det ordner vi det selv, vi vet best selv når vi har anledning til å ta en dag / halv dag fri. Jeg arbeider i et stort amerikansk oljeselskap.
Gjest saya Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Vi kan ta ut 24 dager i året. Mange som tar ut alt, jeg sliter med å få jobbet inn nok timer til det, så tar ikke ut så mye....Men jobber endel korte dager og jobber inn igjen andre dager. Utrolig digg med fleksitid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå