Gå til innhold

Når fridde hun/han?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Me hadde vert saman i rett over 5 år då han fridde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg håper på et frieri i morgen, på vårt toårsjubileum som kjærester. Jeg er.så.spent. :rodmer:

Endret av MissHvis
  • Liker 1
Skrevet

Jeg håper han på et frieri i morgen, på vårt toårsjubileum som kjærester. Jeg er.så.spent. :rodmer:

Meg og :rodmer:

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten fire år. Ble sammen da jeg var 20 så da syns vi at vi trengte såpass med tid. Gifter oss 2013 når jeg er ferdig med utdannelsen :-)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 6 år og 10 mnd da han fridde 1. desember i år. Bodd sammen i 6 av dem sånn ca. Så da har vi vært sammen 7 år og 7 mnd når vi gifter oss i september neste år! Vi ble sammen når vi var 19 da.

Skrevet

10 mnd.

Men vi hadde vært kjærester på ungdomsskolen og kjent hverandre siden vi var 12, så jeg ble ikke redd :)

Gifter oss litt over 3 år etter frieriet... Spare, spare :gjeiper:

Skrevet

Meg og :rodmer:

Åå, hurra! Da heier jeg på dere. (Og på oss!)

Skrevet

Han fridde i går, og vi har vært sammen i 5 år og 7 mnd ca :)

Vi tenker bryllup sommeren 2014, men kan ikke si vi har rekt å tenke leger en det!

• Liker 2
Skrevet

En måned og fire dager tok det før han fridde! Flyttet sammen litt over 2 mnd etterpå, og giftet oss etter 15mnd forlovelse.

Gjest Badabing
Skrevet

Har vært sammen i 7 år, og han har ikke fridd enda :gjeiper: Håper at det kanskje skjer snart nå da, det virker litt sånn :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 7,5 år da han fridde, gifter oss på 9 års dagen :)

Skrevet

Det tok han 7 år og 4 dager. Han gikk ned på kne da klokka slo 00:00 i natt! :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Det tok han 7 år og 4 dager. Han gikk ned på kne da klokka slo 00:00 i natt! :rodmer:

Romantisk da :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Skrevet

Åtte år og to mnd tok det, har ikke satt noen dato enda, men har det ikke travelt.

Gjest redstar
Skrevet

Min kjære elskede ene fridde til meg Nyttårsaften kl.00.01 (01.01.12) :yvonne::rodmer::yvonne::rodmer::yvonne::rodmer:

Vært sammen i over 3 år, bodd sammen i 3 år, og forevig forelsket :rodmer:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...