Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag bestemte jeg meg endelig for å bleike etterveksten som var milevis lang. Siden jeg er fattig student og ikke har råd til å gå til frisøren fikk jeg søsteren min til å gjøre det. Jeg har ganske langt hår som rekker nesten ned til rumpa. Hun brukte kam og fargen satt i så lenge som den skulle og litt til. Da jeg vasket det så det ok ut, men etterhvert som jeg fønet håret så jeg at jeg hadde gult gjenskjær i hele øverste delen av håret. Noe så grusomt! Nå er det snart nyttårsaften og jeg har ikke lyst til å gå ut av hus.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Skal jeg kjøpe ny farge og stripe over? Sølvsjampoo? Noen tips til gode sølvshampoo? Jeg er så lei meg..

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp shampoo med lilla eller blå pigmenter, vet at de selger en på Cubus til 99 kr(balsam finnes og), John Frieda trur jeg det er! Funket for meg i hvertfall! Ellers finner du jo de dyrere og sikkert bedre på frisørsalonger. Lykke til! :)

Skrevet

Kjøp shampoo med lilla eller blå pigmenter, vet at de selger en på Cubus til 99 kr(balsam finnes og), John Frieda trur jeg det er! Funket for meg i hvertfall! Ellers finner du jo de dyrere og sikkert bedre på frisørsalonger. Lykke til! :)

Takk for svar! :) Husker du sånn ca hvor lang tid det tok før du merket forskjell? :)

Skrevet

Ble litt og litt bedre etter hver vask, men etter å ha brukt den i litt over ei uke, farget jeg det brunt, så da sluttet jeg å bruke den! Men vet også at den finnes sånne små engangs-"hårkurer" som inneholder lilla eller blå pigmenter som du lar være en stund i håret, og som visst nok hjelper ganske så mye! Huff, dårlig forklart, men prøv å google det eller noe sånt! :)

• Liker 1
Skrevet