Stella84 Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 He might be the one. Han får meg til å le. Jeg elsker å være sammen med han. Jeg elsker å SUSSE på han, kose med han, ligge i armene hans. Men så fort han blir ivrig og vi setter i gang med litt skikkelig klining (m/ tunge) så skjærer det seg. Han stikker en spiss og hard tunge inn i munnen min og roterer rundt som om det skulle være et helikopter. Han kan virkelig ikke å kline, og jeg får nesten lyst å brekke meg noen ganger. Jeg vil ikke miste han og har begynt å utvikle mange følelser for han, men dette med klininga kan i verste fall bli en dealbreaker hvis ikke noe skjer.... Hva gjør man? Hvordan veilede han uten at han tar det ille opp? HJELP!!!
Aldrisur Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Du må nok bare brette opp armene og starte opplæring på høyt nivå! 2
Steinar40 Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Har du hørt om kommunikasjon? Uten at begge parter har evnen til å kommunisere så blir det aldri noe ut av noenting. 3
Explosive Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Hvis det ikke er verd mer enn det der så er det vel bare å droppe det med det samme? Eventuelt lær han å kline da.. 1
Gjest Tidssone Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Bare å vise ham hvordan du liker det. Si: "Kom her, skal jeg vise deg noe godt!"
-Jiinxs- Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 Jeg melder meg som en frivelig partner, som du kan vise hvordan man skal kline med.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Jeg ville ikke sagt rett ut at 'du ække så godt til dette, du!' (som er blitt foreslått). Jeg ville prøvd litt mer diskré opplæring. Trekk hodet litt vekk når han har sverdkamp med drøvelen din, lag 'godlyder' når han gjør noe du liker, eller si 'det er såå deilig når du ******, kyss ham sånn som du vil kysses. Så skal han nok forstå det. 2
Soleklart Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 O_o Hva er det med denne klininga som er så viktig?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #9 Skrevet 26. desember 2011 O_o Hva er det med denne klininga som er så viktig? For meg: så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne!! 3
Gjest Chloè Skrevet 26. desember 2011 #11 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har hatt samme problem, hehe. Det var så ille at jeg faktisk begynte å le(fy), å han bare "du liker ikke måten jeg kliner på du.. vis meg hvordan du liker det da" Meen, hvis han ikke skjønner det selv må du bare si det, på en bedre måte en det jeg gjorde Han jeg var med er ganske selvsikker, så jeg vet ikke hvordan fyren din er og hvordan du kan gå frem
smarties 82 Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 He might be the one. Han får meg til å le. Jeg elsker å være sammen med han. Jeg elsker å SUSSE på han, kose med han, ligge i armene hans. Men så fort han blir ivrig og vi setter i gang med litt skikkelig klining (m/ tunge) så skjærer det seg. Han stikker en spiss og hard tunge inn i munnen min og roterer rundt som om det skulle være et helikopter. Han kan virkelig ikke å kline, og jeg får nesten lyst å brekke meg noen ganger. Jeg vil ikke miste han og har begynt å utvikle mange følelser for han, men dette med klininga kan i verste fall bli en dealbreaker hvis ikke noe skjer.... Hva gjør man? Hvordan veilede han uten at han tar det ille opp? HJELP!!! Jeg vet av ERFARING at dette vil gå seg til etterhvert. Så jeg ville slappet helt av og tatt tiden til hjelp.
MissStiles Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 Hva gjør man? Hvordan veilede han uten at han tar det ille opp? Si det til han! Fortell han hvordan du liker å kysse. Og vis han! 1
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 O_o Hva er det med denne klininga som er så viktig? virkelig? jeg synes ikke klininga er avgjørende om karen er det one eller ikke, men om han roter rundt inni kjeften min som et helikopter, og får meg til å brekke meg, så er det en ganske big deal altså! hadde jeg vært deg ts, så hadde jeg kommet med et lite " litt roligere, kjære deg! " mens dere driver på med klininga! tar han ikke det hintet, så må du nok gå hardere til verks!
Stella84 Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 27. desember 2011 Han er litt sensetiv på slike tema, har jeg merket. Han kan være litt snar med å ta generell prat personlig, særlig når det kommer til sex og forhold. Så jeg tør ikke å si det rett ut til han, jeg tror det bare vil øke prestasjonsangsten hans og fucke det til enda mer. Uff, syns det er så vanskelig. Er så redd for å såre egoet hans, men den klininga er en stor turnoff for meg, og jeg trekker meg jo ofte litt tilbake når han begynner med den tunga, men han kjører på likevel.. Virker som han blir mer opphisset av det..
Gjest MorAase Skrevet 27. desember 2011 #16 Skrevet 27. desember 2011 Om han ikke takler en prat om dette, hvordan skal forholde overleve når det virkelig røyner på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå