Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

får dere alle julegaver av kjæresten deres? jeg har kjøpt til han men tror ikke jeg får noe...... ingen av oss feirer jul da men..vi er inne den sirkelen at vi gir til venner og bekjente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde egentlig ikke tenkt å gi hverandre noe i år, men nå blir det noe likevel.

Jeg ønsket meg ny mobil, men tror det blir noe fra gullsmeden.

Til gubben har jeg kjøpt 6 dvd filmer med Jackie Chan.

Skrevet

Ja, vi gir hverandre julegaver. Vi har ikke noen store ting vi trenger til hus eller bil, så da blir det gaver. Synes det er koselig, jeg!

Skrevet

Vi gir gaver til hverandre.

Kjøpte først vinterstøvler til hverandre. Og digitalt kamera. Som liksom skulle være julegave til hverandre. Men vi har begge endt opp med å kjøpe en liten ting til..

Skrevet

Alltid.

Om vi en gang ble enig om ingen presang eller å kjøpe en felles, ville jeg likevel kjøpt en liten oppmerksomhetspresang til han.

Gjest Brunhilde
Skrevet

Jeg har en "uoffisiell" - men vi kjøper da gave til hverandre... Er litt spent på hva jeg får i år, jeg har forlangt "noe personlig"... Kan jo bli spennende!

Skrevet

Vi skulle da det, helt til fryseskapet kolapset her en førjulskveld... :roll:

Skrevet

Jeg får julegave av samboeren min, ja. Og han får av meg.

I fjor skulle vi egentlig kjøpe en større felles ting, men måtte kjøpe gaver til hverandre likevel. Den større tingen ble utsatt. :lol:

Skrevet

Ja, vi synes det er viktig å gi hverandre gaver til jul.

Ser det er en del som ikke gjør det, og heller kjøper noe sammen til huset. Dette synes jeg høres kjedelig ut. Det trenger ikke å være dyrt men en liten personlig oppmerksomhet som understreker at vi bryr oss om hverandre fortsatt.

Skrevet

Vi pleier ikke å kjøpe noe til hverandre. Kjøper heller noe sammen etter nyttår.

Skrevet

Jeg tror jeg får en veske, jeg har ønsket meg. Kanskje der også ligger yndlingsparfume eller krem under juletreet eller noe dusj/badeting. Jeg får bestandig en gave jeg har ønsket meg :D

Hilsen Trille

Gjest Anonymous
Skrevet

Julegaven til min kjære og fra min kjære er jo de viktigste gavene på julekvelden -vi gi alltid noe ekstra fint til hverandre!

Skrevet

Selvfølgelig gir vi hverandre gaver! Jula er ikke tiden for å være fornuftig og kjøpe alt på salg, uten å gi hverandre noen ting på juleaften. Synes nå jeg. Hadde han foreslått noe sånn, så hadde jeg blitt skuffa. Jeg er for glad i å gi og få presanger. :)

Catzy

Skrevet

Selvfølgelig! Prøver å finne en personlig gave jeg vet hun vil glede seg over. Som en liten takk for at jeg er så heldig å få ha henne hele året! :hjerter:

Skrevet

Selvsagt! Vi har en tendens til å overdrive litt vi da. Mange gaver. Noen store og noen små. Dyrt blir det, men det er jo bare jul en gang i året!

Skrevet

Vi gir hverandre gaver,synes det er morsomt å kunne gi ham noe han ønsker seg!!! Og jeg vat at han setter pris på å få en liten ting av meg. Jeg er sånn som kan finne på å kjøpe med noe hjem til ham ellers også jeg da. Synes det er koselig å gi ham det!

Lilletrollet

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi kjøper ikke julegave til hverandre for å legge under treet. Julegaven i år er en uke sammen på Kanariøyene i januar. Sambo er av typen som når han kommer på noe han kan ønske seg, så setter han seg i bilen og drar avgårde og handler det. Altså - umulig å kjøpe gave til, for han kjøper seg selv det han har lyst på. Så jeg syns dette er en grei deal. I jula får vi så mye andre gaver likevel

Skrevet

vi hadde egentlig planer om å kjøpe ett digitalkamera til oss..

men det venter vi med,isteden har jeg kjøpt dress til han(i den er han rålekker)han har bursdag 27des så dette er kombi jul/bursdagsgave :D

spent på hva jeg får av han...har noen anelser,tror han har kjøpt bilstereo til meg :sjarmor:

Skrevet

Vi har kjøpt DVD/surround osv anlegg til hverandre.

Fra meg og Lille Frø får han sko fra Bianco, to gensere fra Peak, to truser og Laser-Vater.

Fra ham får jeg en dødsstilig kåper fra Oasis (har tatt den ut selv...)

Og kjenner jeg ham rett, får jeg nok en liten ting til.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...