AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har nå brukt MD sin rens i 5 mnd, og Decleor Hydra Floral som fuktighetskrem. Bruker også MD skrubb 2 ganger i uka. Føler egentlig ikke at noe har forandret seg (uten at huden blir veldig myk av skrubben). Jeg får kviser når jeg har mensen, men ellers har jeg svarte prikker på nesa. De to siste mnd har jeg fått kjempemange "hvite kviser". De ser ut som svarte prikker, bare at de er hvite, og jeg kan klemme på de. Har ikke det "klassiske" pizzaface, men er jo full av prikker .. Har dere tips til hvilken fuktighetskrem jeg kan bruke etc? Pris spiller ingen rolle.
Miah Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Jeg reagerte på Decleor sin Hydra Floral, kanskje du gjør det samme? Jeg har gått over til Matis Delicate Moisturising Cream. Gir nok fukt for meg, og er snill mot sensitiv hud. Merket stor forskjell da jeg droppet Hydra Floral og gikk over til den. For mye plantegreieoljerting(?) i Decleor for min hud. Dersom du får kviser når du får mensen, kanskje du skal prøve nattlysolje? (Primrose oil på engelsk). Jeg begynte med disse for en uke siden; http://www.feelunique.com/p/Efamol-Pure-Evening-Primrose-Oil-500mg-90-Capsules. Kan ikke si noe om hvordan det går for meg enda. Begynte med dem pga. jeg hørte så mye snakk om at de skal være gode for PMS-krek, i tillegg til tørr hud.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Du må bruke serumet til MD (Continuous renewel serum). Jeg opplevde heller ikke bedre før jeg begynte med det (brukte de samme produktene som deg ellers). 1
Starstruccck Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Jeg reagerte på Decleor sin Hydra Floral, kanskje du gjør det samme? Jeg har gått over til Matis Delicate Moisturising Cream. Gir nok fukt for meg, og er snill mot sensitiv hud. Merket stor forskjell da jeg droppet Hydra Floral og gikk over til den. For mye plantegreieoljerting(?) i Decleor for min hud. Dersom du får kviser når du får mensen, kanskje du skal prøve nattlysolje? (Primrose oil på engelsk). Jeg begynte med disse for en uke siden; http://www.feelunique.com/p/Efamol-Pure-Evening-Primrose-Oil-500mg-90-Capsules. Kan ikke si noe om hvordan det går for meg enda. Begynte med dem pga. jeg hørte så mye snakk om at de skal være gode for PMS-krek, i tillegg til tørr hud. Takk for tips Er Matis kremen beregnet på sensitiv hud? Har kombinert hud fra før av, så hadde vært greit med en fuktighetskrem som prøvde å holde alt i sjakk
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 http://www.hildechristina.com/md-formulations-continuous-renewal-serum-et-serum-verdt-a-ta-en-titt-pa
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 http://www.hildechristina.com/md-formulations-continuous-renewal-serum-et-serum-verdt-a-ta-en-titt-pa Har prøvd mange av produktene hun anbefaler, og fikk skikkelig dårlig hud av dem - mest av Decleor. Fikk masse urenheter over hele kinnet - tett i tett. Det var noen tusen bortkastede kroner, ja. MD helt helt OK - funker fint når jeg har normal hud, men for meg har Jan Marini(daglig rens som eksfolierer uten skrubbekorn) og Exuviance fuktighetskrem fungert myyyye bedre. Har fortsatt Renewal Serumet til MD som jeg bruker, men har ikke særlig effekt igrunnen. TS: dropp Decleor først og se om det hjelper, ikke alle tåler så mye aktive ingredienser. Jeg eksempelvis tåler fruktsyrer, men ikke eteriske oljer som er i Decleor.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Har prøvd mange av produktene hun anbefaler, og fikk skikkelig dårlig hud av dem - mest av Decleor. Fikk masse urenheter over hele kinnet - tett i tett. Det var noen tusen bortkastede kroner, ja. MD helt helt OK - funker fint når jeg har normal hud, men for meg har Jan Marini(daglig rens som eksfolierer uten skrubbekorn) og Exuviance fuktighetskrem fungert myyyye bedre. Har fortsatt Renewal Serumet til MD som jeg bruker, men har ikke særlig effekt igrunnen. TS: dropp Decleor først og se om det hjelper, ikke alle tåler så mye aktive ingredienser. Jeg eksempelvis tåler fruktsyrer, men ikke eteriske oljer som er i Decleor. Måtte bare oppdatere litt; hun anbefaler også et nytt mineralpuder(før anbefalte hun Tikei som jeg heller ikke tåler) - og det er Mineral Hygienics. Akkurat den funker faktisk best for meg ut av alle mineralmerker. Jeg har også kjøpt en primer hun anbefalte(den i lilla farge for fet hud) - men det eneste problemet er at hun skriver omtaler utfra sin egen hud - og er litt for lite nyansert(svarer gjerne bare "vet ikke, har ikke store porer" etc) på andre hudtyper.
rox Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 Måtte bare oppdatere litt; hun anbefaler også et nytt mineralpuder(før anbefalte hun Tikei som jeg heller ikke tåler) - og det er Mineral Hygienics. Akkurat den funker faktisk best for meg ut av alle mineralmerker. Merkelig det der, jeg tåler Tikei veldig bra og fikk kviser i massevis av Mineral Hygenics. Det er veldig synd, siden jeg synes MH dekker mye bedre enn Tikei. Men slik er det, alle er forskjellig!
carianne Skrevet 26. desember 2011 #9 Skrevet 26. desember 2011 Har prøvd mange av produktene hun anbefaler, og fikk skikkelig dårlig hud av dem - mest av Decleor. Fikk masse urenheter over hele kinnet - tett i tett. Det var noen tusen bortkastede kroner, ja. MD helt helt OK - funker fint når jeg har normal hud, men for meg har Jan Marini(daglig rens som eksfolierer uten skrubbekorn) og Exuviance fuktighetskrem fungert myyyye bedre. Har fortsatt Renewal Serumet til MD som jeg bruker, men har ikke særlig effekt igrunnen. TS: dropp Decleor først og se om det hjelper, ikke alle tåler så mye aktive ingredienser. Jeg eksempelvis tåler fruktsyrer, men ikke eteriske oljer som er i Decleor. viss det er decleor som er synderen, det i tilfelle var for meg, kan det ta litt tid for huden å roe seg. Decleor hang lenge igjen i huden min! Den var helt på bærtur! Men det kan jo ordne seg fort også
Miah Skrevet 26. desember 2011 #10 Skrevet 26. desember 2011 Takk for tips Er Matis kremen beregnet på sensitiv hud? Har kombinert hud fra før av, så hadde vært greit med en fuktighetskrem som prøvde å holde alt i sjakk Hele Delicate serien til Matis er beregnet for sensitiv hud ja, er derfor jeg liker den så godt. Føles bare så god på huden! Når det kommer til HC så er jeg enig i at det ofte ikke blir nyansert nok. Har prøvd flere produkter etter at hun roste de opp i skyene, og mange av de ble bomkjøp. Tross alt har hun veldig mye god kunnskap, men det er lov å tenke selv. Man kjenner sin egen hud best, og det og følge blindt alt hun sier blir litt for galt.
carianne Skrevet 26. desember 2011 #11 Skrevet 26. desember 2011 Hele Delicate serien til Matis er beregnet for sensitiv hud ja, er derfor jeg liker den så godt. Føles bare så god på huden! Når det kommer til HC så er jeg enig i at det ofte ikke blir nyansert nok. Har prøvd flere produkter etter at hun roste de opp i skyene, og mange av de ble bomkjøp. Tross alt har hun veldig mye god kunnskap, men det er lov å tenke selv. Man kjenner sin egen hud best, og det og følge blindt alt hun sier blir litt for galt. elsker den matis delicate dagkremen, bare dumt det ikke er solfaktor i den!
carianne Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 Takk for tips Er Matis kremen beregnet på sensitiv hud? Har kombinert hud fra før av, så hadde vært greit med en fuktighetskrem som prøvde å holde alt i sjakk jeg har kombinert hud, tørre kinn og fet t-sone, synes matis kremen er knallgod! Huden holder på fukt, og den virker ikke fet på meg.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 Produktene funker ikke fordi du ikke har spesifikke produkter for problemene dine. En rens vil bare rense vekk dritten, en krem vil bare tilføre fukt, en skrubb vil bare fjerne døde hudceller. Det forebygger endel ved å unngå oppbygging av hudceller og tørketid, men fikser som regel ikke større problemer.
laperla Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 Du må bruke serumet til MD (Continuous renewel serum). Jeg opplevde heller ikke bedre før jeg begynte med det (brukte de samme produktene som deg ellers). Har brukt Continuous renewel serum, rensen og skrubben siden august, og ser foreløpig ikke noe forskjell. Har heller den siste tiden fått mer uren hud enn hva jeg hadde før jeg byttet fra Dermalogica til MD. Håper snart det går den riktige veien.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #15 Skrevet 26. desember 2011 Når det kommer til HC så er jeg enig i at det ofte ikke blir nyansert nok. Har prøvd flere produkter etter at hun roste de opp i skyene, og mange av de ble bomkjøp. Tross alt har hun veldig mye god kunnskap, men det er lov å tenke selv. Man kjenner sin egen hud best, og det og følge blindt alt hun sier blir litt for galt. Når det gjelder det første så kan hun vel bare teste produktene på sin egen hud og skrive ut fra det. Så får man vurdere ut fra det. Man må forøvrig også tenke selv, men hun skriver godt om hud og hvordan man skal vurdere hva som er gode produkter. Mange gode tips for de som ikke skjønner hvorfor de får kviser når de bruker håndsåpe, spenol og basiron.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #16 Skrevet 26. desember 2011 Har brukt Continuous renewel serum, rensen og skrubben siden august, og ser foreløpig ikke noe forskjell. Har heller den siste tiden fått mer uren hud enn hva jeg hadde før jeg byttet fra Dermalogica til MD. Håper snart det går den riktige veien. Hvilken fuktighetskrem bruker du da?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #17 Skrevet 26. desember 2011 Har prøvd mange av produktene hun anbefaler, og fikk skikkelig dårlig hud av dem - mest av Decleor. Fikk masse urenheter over hele kinnet - tett i tett. Det var noen tusen bortkastede kroner, ja. MD helt helt OK - funker fint når jeg har normal hud, men for meg har Jan Marini(daglig rens som eksfolierer uten skrubbekorn) og Exuviance fuktighetskrem fungert myyyye bedre. Har fortsatt Renewal Serumet til MD som jeg bruker, men har ikke særlig effekt igrunnen. TS: dropp Decleor først og se om det hjelper, ikke alle tåler så mye aktive ingredienser. Jeg eksempelvis tåler fruktsyrer, men ikke eteriske oljer som er i Decleor. Det er jo din egen feil som ikke kjøper ett og ett produkt for å se hvordan huden din reagerer på dem og dem i kombinasjon med de andre produktene du bruker. 1
Rosenrød Skrevet 26. desember 2011 #18 Skrevet 26. desember 2011 Jeg vurderer å kjøpe det serumet fra MD, er det noen som har gode erfaringer med det?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #19 Skrevet 26. desember 2011 Jeg vurderer å kjøpe det serumet fra MD, er det noen som har gode erfaringer med det? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=605123&st=0&p=9998488&#entry9998488 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=606757&st=0&p=10031571&#entry10031571 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=613102&st=0&p=10179866&#entry10179866
anonymuschick Skrevet 26. desember 2011 #20 Skrevet 26. desember 2011 jeg kjøpte dermologica's clean start produkter til totalt 1300 kr... og eneste som er ok å bruke er skrubben og rensen.. finner ALDRI produkter som passer til min hud.. jeg har alltid hatt troen på "skikkelige" produkter, feks produkter fra salonger. har hatt en del kviser på kinna, og har litt tørr. så prøvde jeg Youth Code fra l'oreal (var tok for alt annet), og så resultater dagen etter! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå