Gjest Fuglehue Skrevet 20. desember 2003 #1 Skrevet 20. desember 2003 man kan få dette fler enn en gang, er det så? Jeg føler meg som slapppikk og hadde dette i fjor også, vikke ha det igjen!
14062003 Skrevet 20. desember 2003 #2 Skrevet 20. desember 2003 Nei, i utgangspunktet skal man ikke kunne få det mer enn én gang. Men det er en pyttebitteliten sjanse for å få det igjen.
Gjest Virvel Skrevet 21. desember 2003 #3 Skrevet 21. desember 2003 Det er jo en virussykdom, så med mindre det er noe alvorlig galt med immunforsvaret ditt slik at du ikke lager antistoffer mot viruset, skulle det ikke gå an å få det flere ganger. (Hvis ikke mononukleose er en slik sykdom hvor viruset muterer mye, slik som bl.a. influensa... Men det har jeg aldri hørt om, så jeg tror ikke det.)
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Det kan også hende at du ikke ble kvitt det HELT, men at det har ligget og murret, for så nå blusse opp igjen. Man skal jo helst ikke trene på et halvt år etter, eller drikke, osv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå