AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Jeg bruker djuicekampanjen som går ut på fri bruk i 3 mnd og betal kun 199 kr. (Gjelder ikke til utland og spesialnr) - fair enough. Men jeg lurer på hvor mye det koster for meg nå å ringe til dubai med norsk nr? Jeg har ikke noenting i kontant på kortet tror jeg,- kun det abonnementet jeg bruker (som går ut den 14 jan) så jeg lurer på hvordan prisene vil være når jeg ringer til et norskt nr i Dubai,- OG også hvor mye det vil koste hvis jeg også ringer til selve dubai-nummeret. Takker for svar!
Cho Kon It Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Dette er forskjellig fra operatør til operatør, så du finner nok svaret på nettsidene til djuice. Eller ved å ta kontakt med de.
meca Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Forholdsvis enkelt å finne ut ved å gå inn på djuice sine sider, men la gå - den jobben gjør jeg for deg. Dubai ligger i De forente arabiske emirater, og prisen for å ringe et "dubai-nummer" (jeg antar du mener at personen har et lokalt nummer der, ikke sant?) er 9,99 kroner per minutt. Dette hvis jeg går utfra at dette kampanjatilbudet du har, regnes som et abonnement og ikke et kontantkort. Når du ringer til et norsk nummer, og personen med dette nummeret oppholder seg i Dubai, betaler du ingenting mer enn du ville gjort dersom du ringte til en person med norsk nummer som oppholdt seg i Norge. Dette er fordi du som ringer i utgangspunktet ikke "vet" at vedkommende befinner seg i utlandet, og det ville da vært urimelig at du ble belastet noen kostnad for det. Mottakeren blir derimot belastet for å motta samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå