Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en GHD rettetang til jul, som jeg nå gleder meg til å ta i bruk. Siden den blir så fort varm (WOW), og er så bra, så kommer jeg nok til å bruke den flere ganger i uken.

Noen som har tips om gode produkter når man bruker rettetang? Tenker på alt fra hårkurer, shampooer osv til stylingprodukter. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en sånn spray jeg har kjøpt hos frisøren som jeg bruker før jeg retter. Da får man bedre hold, pluss at den beskytter håret mot varmen :)

Skrevet

Lurt å få seg en god varmebeskyttende fra frisøren (ikke kjøp disse billigproduktene på HM osv. funker aldri)

Også er det lurt å bruke en kam mens man retter håret, så får man rettet hvert enkelt hårstrå. Dvs. at man drar kammen igjennom den delen av håret man ønsker å rette, også retter man håret samtidig som man drar kammen igjennom håret. Kreves muligens litt trening i starten, men er kjempelurt, så holder håret seg rett så mye lenger, og man unngår å knekke så mange hårstrå

Skrevet

Tusen takk for tips. Tenkte jeg skulle bestille produkter på nett, så tar gjerne i mot anbefalinger på merker også!

Og så glemte jeg å si at jeg har helt stritt hår, kommer til å bruke tangen mest for å forme håret og skape volum, samt krølle det en gang i mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...