AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 BUHUUU er 16 år og jomfru, buhuuu har ikke hatt type på 3 uker, buhuuu buhuuu Jeg er 25 år. Ukysset, og jomfru. Aldri skjønt hvorfor det stresser så jævlig med å finne en type/dame. Om dere titter litt utenfor Norges grenser er det helt vanlig jomfru, og single mennesker til de er nesten 30, selv i moderne samfunne som Sør-Korea, Japan, og latin-amerikanske land... 5
Aldrisur Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Syns du sutrer sjøl jeg. Fortell heller noe oppmuntrende du da! 9
Bernardette Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Om dere titter litt utenfor Norges grenser er det helt vanlig jomfru, og single mennesker til de er nesten 30, selv i moderne samfunne som Sør-Korea, Japan, og latin-amerikanske land... Om de bor i kloster ja, kanskje.
Gjest Bustenskjold Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Jeg er 35 og har i grunnen hatt et rikt sexliv, men singel... Jeg føler meg så jævlig brukt buuuhuuuu... 1
rachel who Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Sikkert mange som får forstreket atferd her inne, dvs. får masse positiv respons på sutringen sin. Så har vi det gående....
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Om de bor i kloster ja, kanskje. Bullshit. Massevis av dem. Men du visste vel ikke at det finnes religiøse mennesker i latin-amerika. 1
Bernardette Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 Bullshit. Massevis av dem. Men du visste vel ikke at det finnes religiøse mennesker i latin-amerika. Nei det visste jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 For det første er det kanskje greit at folk bruker internett for å ventilere ut noe av frustrasjonen man holder inne, og ikke gidder å fortelle andre i det virkelige liv. For det andre så er vel menneskelig kontakt og intimitet et ganske universelt behov, og om du er 25 år og ukysset, så går man jo faktisk glipp av noe stort. Da er man halvveis til 50, og har ennå ikke begynt å utforske livet ordentlig, og alle gledene det kan by på. 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #9 Skrevet 26. desember 2011 Jeg synes ditt innlegg her er minst like sutrende som de du henviser til. :gjeiper: Hva med å simpelthen ignorere tråder der du ikke har noe konstruktivt å tillegge?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #10 Skrevet 26. desember 2011 Øøøøhm, på et singelforum har man vel lov til å sutre litt...? 2
Gjest Madelene1 Skrevet 26. desember 2011 #11 Skrevet 26. desember 2011 BUHUUU er 16 år og jomfru, buhuuu har ikke hatt type på 3 uker, buhuuu buhuuu Jeg er 25 år. Ukysset, og jomfru. Aldri skjønt hvorfor det stresser så jævlig med å finne en type/dame. Om dere titter litt utenfor Norges grenser er det helt vanlig jomfru, og single mennesker til de er nesten 30, selv i moderne samfunne som Sør-Korea, Japan, og latin-amerikanske land... Eh, hallo!? Du suttrer jo selv. 1
Feeky Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 Om dere titter litt utenfor Norges grenser er det helt vanlig jomfru, og single mennesker til de er nesten 30, selv i moderne samfunne som Sør-Korea, Japan, og latin-amerikanske land... Er dette litt utenfor? Hvor skal vi hen for å være langt unna? 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 Er dette litt utenfor? er det vel... knapt 20 cm på globusen min :gjeiper: 2
Knirke Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 Synes det er helt greit at folk sutrer, så lenge de gjør det klart å tydelig i tittelen på tråden. Alle trenger en utblåsning innmellom. Hvis man åpner sånne tråder og ikke tåler sutring.. Vel, da er man bare dum 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå