Gå til innhold

Feil kjole eller fjolette kommentar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bare galt å gå uten bh.

Hvorfor gjorde du det egentlig?

BH stroppene synes så veldig.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Fins stroppeløse

Gjest badeand1
Skrevet

Heller bh-stropper enn pupper. :fnise:

Neida, men neste gang kan du jo kjøpe gjennomsiktige bh-stropper som du fester på. :)

Skrevet

Trenger da ikke være rakettforsker for å forstå at puppene dine var høyst synlig gjennom kjolen. Det er vel ikke passende på en julaften?

• Liker 13
Skrevet

Nei, hvis bh stroppene syntes så godt, så gjorde vel brystvortene også det ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk uten.

Æsj. Så utrolig vulgært! Tror du folk har lyst til å se sånt? Særlig mens man spiser :kvalm:

• Liker 6
Skrevet

Jeg vil påstå at det var feil kjole (eller i hvert fall et feil valg når du valgte å gå uten BH). Med så løs front, ingen BH og ganske store pupper, skjønner jeg faktisk godt at det ble bemerket. Ikke kan jeg tenke meg at det var spesielt pent heller :tristbla:

Gjennomsiktige BH-stropper neste gang :)

• Liker 7
Skrevet

Æsj. Så utrolig vulgært! Tror du folk har lyst til å se sånt? Særlig mens man spiser :kvalm:

Spiser? Tror du jeg hopper tau mens folk spiser? Er det alltid slik at alle skal føye seg etter de mest snerpete gamle tantene?

Og hvorfor er tydligvis store utrigninger helt ok, men pupper som beveger seg litt, helt ille?

• Liker 5
Skrevet

Spiser? Tror du jeg hopper tau mens folk spiser? Er det alltid slik at alle skal føye seg etter de mest snerpete gamle tantene?

Og hvorfor er tydligvis store utrigninger helt ok, men pupper som beveger seg litt, helt ille?

Det er jo ikke mange gamle tanter som synes det er greit med store utringninger heller, da! Du spurte om du valgte feil kjole, og du har fått ganske mange svar som bekrefter det. Hvis du nekter å "føye deg etter snerpete gamle tanter" på julaften, så får du finne deg i at de diskuterer puppestellet ditt.

• Liker 14
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du tok et litt dårlig valg, ja. Silkekjoler er avslørende uansett, og når den da er så løs og du i tillegg har store pupper, da er det klart at det kan bli litt mye. Julaften er jo også en dag man helst skal kle seg tekkelig, så her får du bare ta selvkritikk og kle deg litt annerledes neste gang.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har 70G, altså samme cup som deg bare hakket mindre rundt ryggen. Selv om jeg har på meg verdens største college hettegenser må jeg ha på meg BH ellers jingler det 'jinglebells' alle veier. :gjeiper: Mine pupper pluss champagne farget kjole i silke. Hell no.

• Liker 13
Skrevet

Du burde kanskje studere deg selv litt nøyere i speilet, forskjellige lys og bevegelser. For meg er det veldig åpenbart at store løse pupper i en kjole med tynt stoff som avslører alt, blir helt feil og vulgert.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du tok et litt dårlig valg, ja. Silkekjoler er avslørende uansett, og når den da er så løs og du i tillegg har store pupper, da er det klart at det kan bli litt mye. Julaften er jo også en dag man helst skal kle seg tekkelig, så her får du bare ta selvkritikk og kle deg litt annerledes neste gang.

Hvorfor skal hun "ta selvkritikk"? Det er da ikke noen som kan påberope seg retten til å sitte og bestemme hvor mye bevegelse det skal være under andre folks kjolebryst.

Jeg for min del kan ikke fatte og begripe at man finner på å hviske og tiske om andres antrekk, for meg er det helst slike sladderkjerringer som burde vurdere å gå litt i seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal hun "ta selvkritikk"? Det er da ikke noen som kan påberope seg retten til å sitte og bestemme hvor mye bevegelse det skal være under andre folks kjolebryst.

Jeg for min del kan ikke fatte og begripe at man finner på å hviske og tiske om andres antrekk, for meg er det helst slike sladderkjerringer som burde vurdere å gå litt i seg selv.

Det er helt normal ting å gjøre. Kanskje ikke viske og tiske, men man har øyne for å se, og man bruker dem om man har dem.

Jeg hadde nok reagert på pupper som dinglet rundt omkring hele kvelden, men jeg hadde nok ikke visket, bare minnet meg selv på at jeg ikke måtte finne på å gjøre det samme.

• Liker 11
Skrevet

Det skal ikkje mykje puppestell til for at dei rør seg i fri dressur i ein tynn, laus silkekjole. Og då må ein berre tole at folk pratar om ein, så får ein heller vurdere sjølv om ein skal gjere det same ein annan gong. Ein kan jo også vurdere om ein hadde teke kommentaren annsleis om det var to kjekke herrer som hadde sagt, det, og om tantekommentarane var kjipe eller rett og slett eit uttrykk for at nokon hadde brutt med god smak. Dårleg smak er verdt å kommentere, litt skal ein jo skadefryde seg over.

Skrevet

Vel, jeg er under 30 og pupper som beveger seg og at man helt sikkert kunne se alt av brystvorter er utrolig kvalmt.

Dette er ikke å kritisere antrekk i den forstand at man synes noe er pent eller mindre pent. Dette er å kommentere at dette er kun hakket bedre enn å sitte der toppløs.

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

To ting jeg kan si med en gang: 75 G og gjennomsiktige plaststropper eller stroppeløse BH'er fungerer ikke.

Og det samme gjelder en slik kjole. Det er nå slik at vi som er rikelig utstyrt fra naturens side må ta hensyn til det når vi kler oss. Det kan vi like eller la det være. Å gå uten BH med slikt utstyr er rett og slett smakløst.

Skrevet

At det kanskje er mindre pent å gå uten BH i en kjole er nå én ting, det er jeg enig i, men at det skal være så voldsomt upassende synes jeg minner mest om et sånt amerikanisert, overhysterisk samfunn hvor det å skimte konturen av en brystvorte er som å skimte fanden selv. Nå er jeg riktignok svært liberal hva angår kropp, og bryr meg ikke om slikt, men uansett var TS tildekket etter det hun skriver. Det var kun snakk om at man kunne se brystenes bevegelser under stoffet. Hadde jeg vært vitne til noe slikt, hadde jeg vel tenkt at det ikke så særlig pent ut, men jeg hadde aldri diskutert det med sidemannen eller på noen annen måte gjort kjolebæreren lei seg. Det er da ikke min sak hva andre folk ikler seg, og at det er så forferdelig ekkelt å se noen tildekkede damebryster bevege på seg er jeg ikke med på.

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

At det kanskje er mindre pent å gå uten BH i en kjole er nå én ting, det er jeg enig i, men at det skal være så voldsomt upassende synes jeg minner mest om et sånt amerikanisert, overhysterisk samfunn hvor det å skimte konturen av en brystvorte er som å skimte fanden selv. Nå er jeg riktignok svært liberal hva angår kropp, og bryr meg ikke om slikt, men uansett var TS tildekket etter det hun skriver. Det var kun snakk om at man kunne se brystenes bevegelser under stoffet. Hadde jeg vært vitne til noe slikt, hadde jeg vel tenkt at det ikke så særlig pent ut, men jeg hadde aldri diskutert det med sidemannen eller på noen annen måte gjort kjolebæreren lei seg. Det er da ikke min sak hva andre folk ikler seg, og at det er så forferdelig ekkelt å se noen tildekkede damebryster bevege på seg er jeg ikke med på.

Jeg kan ikke noe for hva jeg tenker når jeg ser et antrekk som ikke passer til anledningen. Det er godt mulig at jeg aldri ville sagt noe om det, men jeg hadde nok hatt en mening hvis noen andre luftet sin.

Jeg har overhodet ikke noe anstrengt forhold til kropp, men jeg synes ikke at julaften er en anledning til å kle seg utfordrende. Og utfordrende er det når andres øyne blir dratt til duvende bryster med synlige brystvorter. Det finnes mange andre anledninger til å bruke et slikt antrekk - selv om jeg da fremdeles synes at store bryster og en slik løs kjole ikke hører sammen.

Jeg ville forøvrig reagert akkurat likedan dersom en gutt kom kledd i skitten helsetrøye eller gullskjorts på julaften eller en treningsbukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...