Gå til innhold

Treningstights

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe en treningstights. Også lurer jeg på om de er vanskelige å få av og på? Spesielt av, hvis man er svett i tilegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har aldri tenkt over der. Kanskje om du kjøper en sånn kompresjonstights ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Nei, har aldri tenkt over der. Kanskje om du kjøper en sånn kompresjonstights ;)

Hva er det da? Og hvordan ser man at det er det? :P

Skrevet

Sånn som skal på virke litt som en hold in, spesielt for rumpe og lår. Tror det vil være godt merket og stå det om det er det, i tillegg er de gjerne dyrere og tror også de er litt tykkere enn vanlige tights. Også er det ikke så mange merker som har dem.

Skrevet

jeg er ganske fornøyd med nike sin dry fit. veldig god :) anbefaler den :)

Gjest badeand1
Skrevet

Er den vanskelig å ta av hvis man er svett da?

Skrevet

Er den vanskelig å ta av hvis man er svett da?

de er stretchy og blir ikke så svett i. jeg trener veeeeldig mye, spesieltl kondisjon, og svetter da, men for av meg tightsen.. du kan jo prøve i butikken og se om du får et positivt inntrykk av buksa hehe :)

Skrevet

Ja, sverger til nike jeg også. Elsker de tightsene. Jeg svetter en god del, men har aldri hatt problemer med å få de verken av eller på ;)

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe en treningstights. Også lurer jeg på om de er vanskelige å få av og på? Spesielt av, hvis man er svett i tilegg.

Jeg har mange treningstights`er, har aldri hatt problemer med å ta de av. Kan ikke si at jeg har svettet på legger og lår heller, men de kleber seg uansett ikke fast. Dessuten er det glidelås nederst på benet på alle sammen.

Skrevet

Jeg bruker Fitness Star, de føles som en vanlig tights, myk og god men hold inn og transporterer fukt. Har aldri opplevd at de er vanskelige og ta av.

Gjest Daenerys
Skrevet

Har aldri hatt problemer med å få på eller av tights, selv om man er svett :)

Skrevet

Og jeg elsker mine nike dry fit tights. Skulle helst brukt de hele tiden.

Gjest just words
Skrevet

Og jeg elsker mine nike dry fit tights. Skulle helst brukt de hele tiden.

Kunne ikke vært mer enig.. Nike sin dry fit: :tommelopp:

Har aldri merket at de er vanskelig å få verken på eller av.

Skrevet

Er ikke vanskelig å ta på og av treningstights - det er ikke akkurat våtdrakt det er snakk om her. :) Svett eller ikke, det er lett uansett.

Skrevet

Kanskje burde gå for en capri tights når du trener inne? hvis du blir svett og varm. Og pass på at du ikke kjøper en sånn med flis på innsiden, da blir det varmt.

Jeg elsker nike og holder meg til det. Dry fit materialet er supert. Bruker nike fra topp til tå:P Men jeg bruker som oftes capri når jeg trener inne, lange tights ute, og thermo når det er kaldt. Det som er dumt er at de har vært utsolgt over hele oslo og hovedlager i min størrelse, så jeg måtte bestille på nett. Men men, nike er verdt det:)

Lykke til med innkjøp!

Skrevet

De tightsene med glidelås på ankelen er like lett å få av seg som en stilongs.

Kompresjonstights er litt værre å få av, men fellesnevneren er at det ikke spiller noen rolle hvor hardt man trener. Man svetter ikke så veldig mye på beina.

Anbefaler dog kompresjonsplagg fra skins, 2xu, rehband osv. De holder mykvev vanvittig godt på plass og er veldig greit om du sliter med ting som disser. Samtidig påstås det at det øker blodsirkulasjonen.

Prisen er relativt stiv, men har du råd bør du gå for det. Jeg angrer ihvertfall ikke.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Jeg digger treningstights. Syns det er det mest behagelige å trene i.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg bruker kun Nike sine dry fit treningsbukser. Utrolig behagelige å ha på og holder vask etter vask.

Skrevet

Enig med veldig mange her. Nike Dry Fit er utrolig behagelige, og ikke vanskelig å få av og på i det hele tatt.

Så løp og kjøp du TS :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...