Gå til innhold

Hvilken buttplug?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket materiale er best for buttplug, er det trygt med glass-buttplug? Hardplast er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikon (medisinsk) er best synes jeg, kan varmes og kjøles og lett å holde rent :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes glass også er veldig greit. Lett å vaske, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være trygt. Den jeg har er iallefall solid :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hva er egentlig vitsen med Buttplug? Gir det noe ekstra i sengen? Blir det ett bedre samleie av det? :)

Skrevet

Ikke at jeg har noe sånt i nattbordsskuffen, men jeg har da en mening om materialet :)

Glass er jo skummelt, tenk om det av en eller annen grunn skulle komme et lite fragment på avveie, du kan dø av slikt!

Plast blir fort veldig hardt.

Silikon er rimelig mykt, føles varmere og vil tildels forme seg etter der den skal inn.

Lykke til!

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hva er egentlig vitsen med Buttplug? Gir det noe ekstra i sengen? Blir det ett bedre samleie av det? :)

For de som liker det - Ja!

Som med de fleste andre sexleketøy, så gir det litt ekstra til sengekosen. Enten om det er spenningen eller kroppens reaksjoner som tenner mest :)

Men et samleie blir ikke bedre av en ting, personenes psyke derimot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...