Gå til innhold

Hva spiser dere i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere i jula sammenlignet med det daglige kostholdet når det kommer til utskeielser, som godteri, kaker, is osv? :)

Det er jo slik at på julaften koser man seg med all slags god mat, kaker, godis osv. Hva med 2,3 juledag osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Jula har jeg Julefri, og da kan jeg ete akkuratt det jeg vil.

Pinnekjøtt, kolerabi stappe, kaker, sjokolade snop... blir veldig mye julekaker i hvertfall :)

Gjest just words
Skrevet

I julen spiser jeg akkurat hva jeg vil akkurat når jeg vil. Pinnekjøtt med alt tilbehør på julaften, litt ribbe, medisterkaker og julepølser, en dag. Kalkun og waldorfsalat en dag. Godt pålegg, ribberull, røket laks og andre god saker, (jeg setter nesten mer pris på gode julefrokoster med delikate pålegg enn julemiddager).. Julekaker er jeg derimot ikke så higen etter, men kan alltid ta meg en kronkake i løpet av juleperioden, men ikke noe mer enn det. Jeg nyter også julegodis og sier ikke nei til meg selv fra julaften og til 1 januar.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Spiser hva jeg vil i jula, men det ender med at jeg spiser akkurat like lite som til vanlig. Fråtser ikke selv om at det er jul, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...