AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Hva spiser dere i jula sammenlignet med det daglige kostholdet når det kommer til utskeielser, som godteri, kaker, is osv? Det er jo slik at på julaften koser man seg med all slags god mat, kaker, godis osv. Hva med 2,3 juledag osv?
Betty2 Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 I Jula har jeg Julefri, og da kan jeg ete akkuratt det jeg vil. Pinnekjøtt, kolerabi stappe, kaker, sjokolade snop... blir veldig mye julekaker i hvertfall
Gjest just words Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 I julen spiser jeg akkurat hva jeg vil akkurat når jeg vil. Pinnekjøtt med alt tilbehør på julaften, litt ribbe, medisterkaker og julepølser, en dag. Kalkun og waldorfsalat en dag. Godt pålegg, ribberull, røket laks og andre god saker, (jeg setter nesten mer pris på gode julefrokoster med delikate pålegg enn julemiddager).. Julekaker er jeg derimot ikke så higen etter, men kan alltid ta meg en kronkake i løpet av juleperioden, men ikke noe mer enn det. Jeg nyter også julegodis og sier ikke nei til meg selv fra julaften og til 1 januar. 1
Gjest Survival Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Spiser hva jeg vil i jula, men det ender med at jeg spiser akkurat like lite som til vanlig. Fråtser ikke selv om at det er jul, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå