starie Skrevet 20. desember 2003 #1 Skrevet 20. desember 2003 Bestillte Kerastase Soothing Hair Pack 2 fra www.lookfantastic.com og fikk Soothing Hair Pack 1 Typisk! Og jeg som skulle gi den bort i julegave og alt!
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #2 Skrevet 20. desember 2003 Så kjedelig da! :evil: Hva er forskjellen på de to da?
Papaya Skrevet 20. desember 2003 #3 Skrevet 20. desember 2003 Bestillte Kerastase Soothing Hair Pack 2 fra www.lookfantastic.com og fikk Soothing Hair Pack 1 Typisk! Og jeg som skulle gi den bort i julegave og alt! Så kipt da,men starie har du fått pakken nå allerede??? jeg har ikke fått min ennå!!og jeg som har bestilt lenger før deg...hmm
starie Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2003 Nummer 1 er for normalt/kombinasjonshår mens nummer 2 er for tørt hår. Jeg har tatt den i bruk selv jeg :D Den er deilig! Kanskje den har blitt stoppet i tollen Papaya? Håper du får din snart!
kristiane Skrevet 21. desember 2003 #5 Skrevet 21. desember 2003 Jeg fikk og feil, jeg hadde bestilt bl.a en conditioner, men så fikk jeg en shampoo istedet, jeg bare sendte en e-post og forklarte, et par dager etter fikk jeg conditioneren jeg hadde bestilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå