Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare fortelle noen om hvor søøøt jeg synes min samboer er.

Han har plukket opp små og store ting jeg har sagt gjennom hele året, og på julaften fikk jeg pulsklokke, dunjakke, toalettmappe fra pica pica, sånne tykke korte lakrisstenger og sjokolade pluss en liten globus. Ble nesten mest glad for globusen, for det bekrefter at han hører etter når jeg plaprer i vei. :rodmer::strix:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg er veldig fornøyd med mine kjærestegaver også!! Alle gavene mine var sånne jeg i løpet av tiden vi har vært sammen enten har snakket om at jeg ønsket meg eller prøvd når vi har vært sammen, så han viser også at han har klart å følge med, og har god hukommelse :)

Jeg fikk først et minicruise med spa og julebord sammen med ham, en nydelig kjole og en parfyme jeg har ønsket meg lenge. Vi feirer jul hver for oss i år, så gjett om han får et megastort kyss når vi møtes igjen :D

Skrevet

Jeg fikk London-tur om tre uker, men fotballkamp og musical og masse moro. Og så fikk han Berlin-tur av meg helga etter det igjen, så det blir masse kjærestetid i januar! :rodme:

Skrevet

Fikk gavekort, og er veldig fornøyd med det! Det er det eneste som er "sikkert" å kjøpe til meg siden jeg er veeeldig kresen:p

Skrevet (endret)

Fikk slalåmski og pute :) Er kjempefornøyd. Ønska meg det veldig. Slalåm holdt vi på med masse i januar rundt den tida vi ble sammen.

Endret av Linaria
Gjest HATERMENN
Skrevet

Jeg har ikke kjæreste. Takk som minte meg på det.

• Liker 4
Skrevet

10 000 kr til shopping! :gave::shoppe:

Skrevet

En canada goose trillium parka og et limited edition skjerf fra louis vuitton (det eneste i hele norge!) :rodmer:

Skrevet

Stølbelte m\hekte, veskestøl og tre vanlige støler. Samt gavekort på min yndligs skobutikk. Stølbelte ønsket jeg med da, men hadde aldri i verden trodd at jeg fikk så mye av det til jul, hadde vært hoppende forønøyd med bare beltet jeg... HAr har også hintet kraftig til andre hva de skal kjøpe, så når butikkene åpner igjen etter jule r det rett avgårde til gullsmeden for å fylle opp beltet, har nemlig flere gavekort å bruke.

Skrevet

Jeg fikk en sykkel! :)

Veldig greit da jeg går fram og tilbake til jobb. Med en sykkel går det betraktelig fortere!

Gjest Liss`pia
Skrevet

Ipod og sko fra Zara :rodmer:

Vi er studenter og har ikke så mye penger i forhold til det som det høres ut som mange andre har på dette emnet :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk en billett til Jarle Bernhoft i Spektrum - håper at kjæresten kjøper en til seg selv også ..!

Også fikk jeg vite at han sponser meg med en dobbel kjøretime :)

Skrevet

Jeg fikk et smykke, med sånn medaljong som man kan bilde i. Formet som et anatomisk korrekt hjerte(eller hva man skal si) fra Bjørg. Helt nydelig og helt min smak, er ikke helt typen til å gå med søte hjertesmykker. Ble kjempeglad for det er så fint, i tillegg til at det er første gang jeg noen gang har fått en sånn ting av kjæresten!

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/309045_273465536029775_103476766361987_840509_1924154477_n.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ipod og sko fra Zara :rodmer:

Vi er studenter og har ikke så mye penger i forhold til det som det høres ut som mange andre har på dette emnet :fnise:

Ikke mye penger?? Rå-fine gaver jo!!

:)

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk fotbad/massasje og en pysj. :rodmer:

Skrevet

Ble nesten skuffet over at det ikke ble frieri på julaften. Har sett han snoke inne på gullsmeder, så har jo vært et lite håp om det. Vi har jo snakket en del om det, så kanskje neste år eller når han er ferdig med studiene og skal kjøpe hus sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...