skruf Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Hei! Jeg fikk en nydelig BH av vennina mi til jul, utrolig fin, og kvalitetsmerke. Men hun har bommet skikkeig på størrelsen. Jeg fyller knapt en 75B , bruker og innerste hakket på hempene,og hun hadde kjøpt 80C. Har ikke prøvd den på, jeg ser den er for stor. Lyst på bytte til akkurat den samme, bare mindre! Ut i fra merket så ser jeg hvor den er kjøpt og.
Gjest Anuket Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Hei! Jeg fikk en nydelig BH av vennina mi til jul, utrolig fin, og kvalitetsmerke. Men hun har bommet skikkeig på størrelsen. Jeg fyller knapt en 75B , bruker og innerste hakket på hempene,og hun hadde kjøpt 80C. Har ikke prøvd den på, jeg ser den er for stor. Lyst på bytte til akkurat den samme, bare mindre! Ut i fra merket så ser jeg hvor den er kjøpt og. Så vidt jeg vet skal det gå helt fint, så lenge merkelappen henger på Det er bare truser man ikke får byttet
skruf Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2011 Takk for svar! Da blir det en tur når butikken åpner på tirsdag:-) Hvis ikke får jeg sy inn hempene og stappe sokker i skålene
Gjest Anuket Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Takk for svar! Da blir det en tur når butikken åpner på tirsdag:-) Hvis ikke får jeg sy inn hempene og stappe sokker i skålene Tirsdag er byttedag hos meg også! Bomull fungerer bedre enn sokker 1
Snop Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Jeg ville bare si fra om at man skal bruke det ytterste hakket på BHer, og gå innover etter hvert som de strekker seg ut i stoffet. Så når du bytter, ville jeg bedt om 70 i omkrets og ikke 75
skruf Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2011 Jeg ville bare si fra om at man skal bruke det ytterste hakket på BHer, og gå innover etter hvert som de strekker seg ut i stoffet. Så når du bytter, ville jeg bedt om 70 i omkrets og ikke 75 Det har jeg ikke tenkt på! Kjøper alltid 75 jeg, men de blir egentlig litt romslige etterhvert.... Takk for tipset!
Sol79 Skrevet 27. desember 2011 #7 Skrevet 27. desember 2011 Man får til og med byttet truser om de er plombert.
kaprifolen Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Det spørs på butikkens rutiner. Du har ikke krav på å bytte i det hele tatt, og for de fleste betyr "undertøy byttes ikke" også bh, strømper o.a i tillegg til truser. Men ta med deg bh'en og puppene og spør på en hyggelig måte og se hva de sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå