Gjest redstar Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har funnet ut at jeg har veldig veldig lyst på RMS Lips2Cheek, fargen SMILE.. Noen andre som har denne og hvor har dere kjøpt den? Gjerne andre produkter fra RMS Beauty også, de ser jo kjempe delikate ut! Takker, bukker og neier så meget for svar:) *God Jul*
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Hvorfor kan du ikke kjøpe produktet fra nettbutikken du linker til?
Figaro Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 http://www.parfumerie.no/rms_beauty/C_81_60
Gjest redstar Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor kan du ikke kjøpe produktet fra nettbutikken du linker til? Fordi jeg er usikker på shipping pris fra dem, og har enda ikke fått svar. Vil aller helst vite prisen på shipping før jeg bestiller, så lurte jeg på om noen andre viste hvor jeg kunne fått kjøpt:) Figaro: TUSEN TUSEN TAKK!!!!
Figaro Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Bare hyggelig Oppdaget denne nettbutikken her om dagen, så bare finansene bedrer seg skal jeg teste ut litt herfra jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå