AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Butikksjampoer/balsam utgår helt for mitt hår, det blir så ufattelig tungt og føles fett bare timer etter det er vasket. Fikk råd hos frisøren om SP volum sjampo for fint hår og Sebastian leave in balsamspray, men nå er håret altså bare veldig tørt og uregjerlig. Vet ikke om det er sjampoen eller balsamen som gjør det slik, har ikke erfaring med balsamspray annet enn når jeg er hos frisøren. Jeg skal tilbake med både sjampo og balsam til frisøren og bytte (vi ble enige om det), og lurer på om det er noen som har noen gode tips utfra egne erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 John Masters Organics. Kjøpes på feelunique.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 John Masters Organics. Kjøpes på feelunique. Prøver gjerne denne ved senere anledning, men akkurat nå må jeg bytte i andre produkter som er hos frisøren. Noen tips der?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Vet du hvilke merker frisøren fører da?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Vet du hvilke merker frisøren fører da? Hm det husker jeg ikke, men definitivt da SP og Sebastian, og jeg tror jeg mener jeg så kerastase der.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 Wella Professionals volumprodukter funker på mitt nordiske hår, men vet ikke ang leave in produkter. De blir som regel for tunge or håret mitt.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Hm det husker jeg ikke, men definitivt da SP og Sebastian, og jeg tror jeg mener jeg så kerastase der. Da ville jeg definitivt gått for Kerastase!
Gjest "gjest" Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 Biosilk, Thickening shampoo and balsam.
Violetsky Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Jeg fikk anbefalt KMS Add Volume serien av frisøren min (Shampo og leave-in balsam). Jeg har også mange tynne hårstrå og har lenge strevd med å finne noe som fungerer til mitt hår, men denne er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå