Baby Skrevet 20. desember 2003 #1 Del Skrevet 20. desember 2003 Noen som vet hvor man kan få tak i noen stilige høytalerstativ? Har noen små bakhøytalere jeg gjerne skulle hatt gulvstativ til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 21. desember 2003 #2 Del Skrevet 21. desember 2003 Tja, de bør vel ha det på HiFibutikken (er det ikke det de heter da, den kuleste musikksjappa i hele Oslo?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 22. desember 2003 #3 Del Skrevet 22. desember 2003 Ikea kanskje har noen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 24. desember 2003 #4 Del Skrevet 24. desember 2003 Oslo Hi Fi center har en del fine om du bor i Oslo. Der får du også veldig god service. Ligger i Dronning Maudsgt 1 tror jeg. Like før Aker brygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 26. desember 2003 #5 Del Skrevet 26. desember 2003 vi har disse fra Ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2003 #6 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg har lakkert ett par leca-blokker svart ... ( av den typen med to firkantede hull i...)... står stødig, er tøffe og innmar billig.... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. desember 2003 #7 Del Skrevet 28. desember 2003 De fra Ikea er tøffe og kjekke. Har de selv også. De finnes i to høyder (90 cm og 40cm tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå