trøndergutten Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Nå som julekvelden er over er det litt ekstra penger inn i kassa. Sløser som jeg er så tenkte jeg å slå til med en bra rettetang mens jeg fortsatt har pengene, så jeg slipper å holde på med rettetenger til 200 kr lenger som bruker 1 time på å få håret mitt rett (har kort og EKSTREMT krusete/krøllete hår, nærmest afro.) Nesten sykt at nå driver jeg å retter ut håret med en rettetang til 100 kr fra JYSK! Nå er jeg avhengig av tips til den beste rettetanga jeg kan få for under 1000lappen. GHD blir rett og slett litt for dyrt når jeg vet at det er rettetenger som er så si like gode til en billigere penge der ute. Ser helst at dere lar være å nevne rettetenger som kun din lokale frisør har til salgs, så lenge jeg ikke kan bestille den i posten da Takk på forhånd, og god jul!
Fanta Exotic Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 http://eleven.se/gama-cp1-ceramic-electronic-plattang-3152.html Jeg har denne (litt eldre versjon, tror jeg, men samme merke). Har hatt den i flere år, og den fungerer fortsatt helt topp! Blir varm på noen få sekunder.
berryme Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Jeg fikk en HH Simonsen til jul, den kostet 890 kr hos Adam og Eva i Oslo. De i salongen der anbefalte den fremfor GHD faktisk, og de brukte den selv. Den er helt fantastisk! Jeg er så fornøyd. Vet også at de kan bestilles på nett
-littleme- Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Jeg er veldig fornøyd med rettetang fra Braun, den har Satin Ions teknologi, altså en knapp som gjør at små ioner strømmer ut og fester seg til håret slik at det blir mindre frizzy. Jeg kjøpte den på enten Expert eller Elkjøp, husker ikke hvilken av de jeg kjøpte den på. Denne er samme som jeg har, men med litt nyere design: http://www.braun.com/global/hair-care/satin-hair-straighteners/satin-hair-7-straightener.html
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 GHD er best, men om du vil ha noe lignende (som blir like fort varm, og like bra jern som ikke sliter for mye på håret) så bør du velge Gamma, mye billigere enn GHD og bra.
Nora90 Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Hvis du kjøper GHD fra Feelunique, så betaler de tilbake det du må ut med i toll og moms Denne GHD'en fra Feelunique koster 1050 kr med dagens kurs 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har denne fra HH Simonsen som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kjøpte den fordi jeg har kort hår og foretrekker en med smalere plater og da var denne det beste alternativet til GHD som koster mye mer. Du skriver jo også at du har kort hår, men akkurat hvor kort sier du jo ikke noe om. Men en tang med smalere plater kan være et alternativ hvis du har veldig kort hår. Og kan forøvrig nevne at denne tanga blir mye fortere varm enn GHD (som jeg også har).
acna Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Jeg fikk glattet håret mitt med en amika-tang, og synes den gjorde jobben raskere og med bedre resultat enn min ghd-tang. Hadde det ikke vært.for at min ghd er rimelig ny, så hadde jeg kjøpt amika. Jeg har god erfaring med merket glorious også.
2shy Skrevet 25. desember 2011 #9 Skrevet 25. desember 2011 Jeg er veldig fornøyd med rettetang fra Braun, den har Satin Ions teknologi, altså en knapp som gjør at små ioner strømmer ut og fester seg til håret slik at det blir mindre frizzy. Jeg kjøpte den på enten Expert eller Elkjøp, husker ikke hvilken av de jeg kjøpte den på. Denne er samme som jeg har, men med litt nyere design: http://www.braun.com/global/hair-care/satin-hair-straighteners/satin-hair-7-straightener.html Jeg har kikket på denne og vurdert om jeg skal kjøpe den. Er den god på å lage krøller/volum også?
anonymuschick Skrevet 25. desember 2011 #10 Skrevet 25. desember 2011 jeg hadde en rettetang til 500 fra elkjøp før, og jeg fikk GHD til jul for 2 år siden. just saying: GHD er virkelig verdt det, spar heller til en tusenlapp til!! jeg har skikkelig krøller, og for meg tar det ikke mer enn 10 minutter å få hele håret mitt fullstendig rett. den varmes opp på noen sekunder virkelig verdt det
-Turtle Skrevet 25. desember 2011 #11 Skrevet 25. desember 2011 Der jeg jobber har vi rettetenger fra scwarzkopf som koster 800 og noe GHD er ikke vits i å spare til. Jeg angrer på at jeg kjøpte det selv... De er ikke like gode nå som før.
trøndergutten Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2011 Hvis du kjøper GHD fra Feelunique, så betaler de tilbake det du må ut med i toll og moms Denne GHD'en fra Feelunique koster 1050 kr med dagens kurs Mener du at jeg betaler kun prisen den koster? 1000 kr er jeg faktisk villig til å betale, men leste på et annet forum om ei som ble overrasket over at hun måtte betale 500 i toll, så jeg må være sikker først..
2shy Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 Mener du at jeg betaler kun prisen den koster? 1000 kr er jeg faktisk villig til å betale, men leste på et annet forum om ei som ble overrasket over at hun måtte betale 500 i toll, så jeg må være sikker først.. Såvidt jeg vet så tilbakebetaler Feelunique toll/avgifter. Jeg fikk tilbakebetalt fra Strawberrynet.com da jeg bestillte varer over 200 kr derfra, men du kan jo sende de en epost og sjekke først?
Orchideae Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har en svart en fra HH Simonsen, betale 700,- hos frisøren for den. Blir varm på ca 1 minutt og retter fort mitt hår. Bruker vel 5 minutter maks. Den jeg har kan man regulere varmen på, og den har display som viser hvor varm den er. Aldri angret på at jeg kjøpte den.
Nora90 Skrevet 27. desember 2011 #15 Skrevet 27. desember 2011 Mener du at jeg betaler kun prisen den koster? 1000 kr er jeg faktisk villig til å betale, men leste på et annet forum om ei som ble overrasket over at hun måtte betale 500 i toll, så jeg må være sikker først.. Du må legge ut for toll+moms. Så tar du bilde av kviteringen og sender de en mail med info om kontonr og hvor mye du skylder (finnes ferdigskrevne maler, bare søk på google etter feelunique tilbakebetaling). Deretter får du pengene inn på konto etter et par dager. Hvis ikke du hører fra de, så kan det hende mailen har havnet i spamen, og da kan du kontakte de på facebook
Memena Skrevet 28. desember 2011 #16 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har/har hatt rundt 10 rettetenger minst. Jeg har Gamma som jeg synes var fin, men den varianten jeg har har ikke runde kanter så jeg synes den ble litt vanskelig å lage en slik bue i endene med. Jeg bestilte meg en GHD for rundt et halvt år siden fordi ALLE skryter sånn av den,- selv misliker jeg den og synes den ikke sletter håret mitt hverken raskt eller effektivt og jeg har ikke spesielt tykt hår eller MYE krøller. Faktisk er den rettetangen jeg har vært mest fornøyd med en fra Babyliss som jeg kjøpte på elkjøp til rundt 500, altså 1500 billigere enn den fra GHD. GHD er riktignok fin til å lage krøller med, men nå er det ikke derfor jeg kjøpte den, så den ender vel opp hos en venninde den også som de fleste andre jeg har kjøpt
-littleme- Skrevet 28. desember 2011 #18 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har kikket på denne og vurdert om jeg skal kjøpe den. Er den god på å lage krøller/volum også? Har aldri prøvd å bruke den til det av den grunn at jeg har andre tenger til å lage krøller. Men, jeg er ganske sikker på at det ikke er noe vanskelig hvis du prøver, den har ikke skarpe kanter slik at krøllene vil bli veldig skarpe og unaturlige.
Jade Skrevet 28. desember 2011 #19 Skrevet 28. desember 2011 Jeg betalte ca 800 for GHD IV Styler på FeelUnique. Fikk tilbakebetalt moms og tollgebyr neste hverdag etter at jeg sendte mail med bilde av kvittering. Kjempefornøyd (men har ingen andre rettetenger å sammenligne med)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå