Gå til innhold

Hvilke type mann tenner deg mest?

Hvilke type mann tenner deg mest?  

2 stemmer

1. 1. Hvilke type mann tenner deg mest?

• Finansmannen
      26
    • Rockeren
      26
    • Atleten
      16
    • Boyband-typen
      2
    • Bygningsarbeideren
      36
    • Cowboyen
      5
    • Bohemen
      9
    • Førskolelæreren
      4
    • Skateren
      8
    • Hip hop'ern
      2

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg har alltid vært helt frelst av hiphoppere. Har vært sammen ett par, men nå er jeg blitt så hekta at jeg ikke engang orker å tenke tanken på en annen mann enn en hiphopper og han bør gjærne rappe også da, ikke bare ha klestilen lissom. Har kanskje mye min elsk for hiphop musikken også da, skriver jo en del tekster selv og hører på hiphop nesten hele dagen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ytrer mening om hele rekka jeg :sjarmor:

Fant ikke EN kategori som er aktuell, liker flere typer menn.

Finansmannen: Ja, absolutt. Dress = sexy og det blir enda bedre om de har på seg en god og fräsch herreparfyme ( dvs. IKKE Old Spice eller noe :ler: ) Gjør ikke noe om han er litt konservativ ( og rik :hoho: )

Rockeren: Tja. Liker ikke langhårede menn, og ikke med skinnbukser eller naglebelter heller. Men det er mange typer rock og stiler innen sjangeren, og det er mange schnasne typer innen rock.

Atleten: Nei. Jeg tenker stort sett da bare på bolere og folk som måååå ha vaskebrett ( synes det er oppskrytt jeg,- liker LITT muskler, ikke BARE muskler ) og som må trene hver dag i uken. Tror ikke vi hadde hatt mye til felles. Er også noe overvektig og har ikke de mest sunne vaner -> tror det ville blitt kræsj :lol:

Boyband- typen: For 5 år siden : JA. Nå : Nei, tror ikke det. Men noen av de er jo søte da :ler:

Bygningsarbeideren: Joda. Sålenge det ikke er en utpreget machomann, så er det sikkert ok. Greit med folk som er flinke med praktiske ting og :)

Cowboyen: Kan være bra. Kan være dumt. Kommer så an på. Er det en kjekk "hunk" med sjarm og gentleman-tendenser så er jeg med :ler:

Bohemen: Nah...

Førskolelæreren: Tror ikke det.

Skateren og hip hop èrn: Nei nei nei ! Ikke min greie. Sjelden jeg liker den mannetypen.

Har jo en dataingeniør jeg da, som samtidig jobber med et håndtverk nå. Så han er både teoretisk og praktisk anlagt :Hehe: :D

Fornøyd med ham jeg :)

Ellers så er jeg enig i at menn i uniformer manglet på lista over avstemninger.

• 7 måneder senere...
Skrevet

*GAMMEL TRÅD*

Men hva gjør jeg da :(

Det har hendt jeg har tenkt til å jobbe med barn eller mennesker. Det hadde vært bra hvis jeg hadde klart det, det er jo så mye elendighet i verden, og kvinner vil jo begynne å leve ett fritt liv de også.

Jeg kan vel bare glemme damer jeg da :cry:

Notere:

- Ikke bli førskolelærer

- Ikke jobbe med mennesker.

- Ikke bry meg om andre mennsker.

- eh.. Ikke være snill med andre mennesker?

- Bli Mann!

- Ha muligheten for å skaffe meg dame

- Ikke FINNE på å gifte meg med henne fordi hun kommer til å mase de neste 50 årene om at jeg ikke har nok omtanke med henne og menneskelige ting.

Roger. Jeg får vel bringe det videre.

(Uff. Tung kveld.)

Skrevet

Jeg er samboer emd en mann som er tranvestitt, han er så digg med kjole på. Følsom og god mot meg.

Venter baby i mars og gifter oss til sommeren

Skrevet
*GAMMEL TRÅD*

Men hva gjør jeg da :(

Det har hendt jeg har tenkt til å jobbe med barn eller mennesker. Det hadde vært bra hvis jeg hadde klart det, det er jo så mye elendighet i verden, og kvinner vil jo begynne å leve ett fritt liv de også.

Jeg kan vel bare glemme damer jeg da :cry:

Notere:

- Ikke bli førskolelærer

- Ikke jobbe med mennesker.

- Ikke bry meg om andre mennsker.

- eh.. Ikke være snill med andre mennesker?

- Bli Mann!

- Ha muligheten for å skaffe meg dame

- Ikke FINNE på å gifte meg med henne fordi hun kommer til å mase de neste 50 årene om at jeg ikke har nok omtanke med henne og menneskelige ting.

Roger. Jeg får vel bringe det videre.

(Uff. Tung kveld.)

Jeg tar gjerne førskolelæreren, bohemen, hiphoperen og skateren jeg :wink:

Liker mange typer menn, men hvis de er glad i å hjelpe andre/har mye medfølelse er det et stort pluss! :)

Men jeg manglet et alternativ: akademikeren. De blir jeg fasinert av :-)

Skrevet

Men jeg manglet et alternativ: akademikeren. De blir jeg fasinert av :-)

Ja det tenkte jeg også på. Den kunne jo lett ha vært der.

Jeg tar gjerne førskolelæreren, bohemen, hiphoperen og skateren jeg :wink:

Liker mange typer menn, men hvis de er glad i å hjelpe andre/har mye medfølelse er det et stort pluss! :)

*Jeg er klar jeg er litt utenfor tema nå men*

Jeg kan vel skjønne at det bare ikke er noe direkte tiltrekkende med førskolelærere for kvinner sånn nå. Det overasker meg ikke.

Men tenk om alle hadde følgt det som hadde vært sexuelt tiltrekkende hver gang. Vi hadde jo ikke kommet noen vei! Men det er vel de fleste klar over. Selv om at jeg har en følelse og av erfaring at dere er nesten akkurat like ille som menn til å følge sånne sexuelle preferanser. Er det noe bedre da enn å bare plukke opp de fysisk pene damene? Er det noe vitsi å kjefte på menn når dere er akkurat like ille? Er det noe vitsi å kjefte på mennene når dere vet hva slags menn dere har valgt? Når dere alle viser at det er sånne menn dere er interessert i.

Jeg lurer også litt på om man er tiltrekket av disse kategoriene fordi man liker menn sånn der, eller egentlig fordi kvinner bare ser at der er fangsten.

Sexuelle preferanser er jo ikke noe statisk heller. Man kan endre sammfunnet til det vi vet bringer mere balanse og lykke for alle. Og så endrer våre preferanser seg, også vips, så er vi glad for noe annet i det andre kjønnet. Eller man kan kanskje endre preferansene direkte. Eller skal man ikke gidde å endre det og beholde de sexuelle preferansene vi har i dag istedet irritere seg over hverandre i evigheter. Ska vi ofre 50 år av våre liv fordi vi vil ha noe som stemmer med et enkelt sexuelt bilde?

Skrevet

Men tenk om alle hadde følgt det som hadde vært sexuelt tiltrekkende hver gang. Vi hadde jo ikke kommet noen vei!

Man velger da ikke kjæreste bare pga de seksuelle preferansene? Så klart må man være tiltrukket av kjæresten sin, men den du snur deg etter på gata er ikke nødvendigvis den du ender opp med. Ihvertfall for meg så teller personlighet osv. mye mer enn utseende i det lange løp. Tror ikke vi er noe verre eller bedre enn menn sånn sett, men så vet jeg om mange menn som også velger kjæreste mer pga personlighet enn utseende.

Og når man er ute på byen el.l, kan man virkelig se at noen er førskolelærer og ikke militær? Man kan jo anta og tro på noen, men det er ikke alltid det stemmer heller.

Men jeg er kanskje feil person til å uttale meg, jeg faller heller for den litt feminine mannen enn han som er macho :wink:

Skrevet

Man velger da ikke kjæreste bare pga de seksuelle preferansene?

Jeg tror det er en del som gjør det. Men det med gutter og pent utseende kjenner vi så godt til. Jeg har en følelse av at sånn Manns-rolle-treknings(-idioti) gjøres mye mer ubevisst blandt damer, og jeg tror det 'skader' saken like mye som det med å gå etter pene mennesker. Men jeg tar kanskje feil.

Ihvertfall for meg så teller personlighet osv. mye mer enn utseende i det lange løp.

Men tror du ikke mange villet inkludere sånne kjønnsroller inn i personligheten?

Og når man er ute på byen el.l, kan man virkelig se at noen er førskolelærer og ikke militær? Man kan jo anta og tro på noen, men det er ikke alltid det stemmer heller.

Nei det er jo sant :ler: Man får vel holde det ut så lenge som mulig.

Men jeg er kanskje feil person til å uttale meg, jeg faller heller for den litt feminine mannen enn han som er macho :wink:

Ja... :sjarmor:

Jeg tror ivertfall at det er sunt å være som man er, og ikke prøve å endre personligheten sin til å passe inn i et rollemønster. Man er et mennesket før et kjønn.

Skrevet

Ja... :sjarmor:

Jeg tror ivertfall at det er sunt å være som man er, og ikke prøve å endre personligheten sin til å passe inn i et rollemønster. Man er et mennesket før et kjønn.

Ja, selvfølgelig :sjarmor:

Tror også det er viktig å være menneske før kjønn, kanskje derfor jeg faller for de som er feminine eller annerledes på andre måter. Bare det at de er annerledes viser at de er sterke nok til å skille seg ut, og ikke følge det alle andre sier eller mener.

Eller kanskje det har noe med holdninger til kjønnsroller å gjøre også. Jeg har på følelsen at en typisk macho mann oftere vil gå inn i typiske kjønnsrollemønster i et forhold, og det er ikke jeg så interessert i.

Skrevet

En "macho" (setter det i gåseøyne nå, for det er vel mer en forestilling av en type menn som jeg har i hodet, og som jeg finner bruddstykker av i virkeligheten) kan finnes i mange kategorier han, er vel lettest å gi et eksempel på hva jeg synes er en macho mann:

En mann som gjerne jobber i et mannsdominert yrke, han har gammeldagse holdninger om kjønnsroller, han liker å tøffe seg for "gutta", og vil ikke innrømme feil hvis han ikke er helt nødt...osv, osv. Rett og slett alle ting som man kan tenke seg er "typisk menn".

Nå sier jeg ikke at dette er dårlige egenskaper da, og dessuten så er det jo mye som jeg tror er mer eller mindre uungåelig, fordi "det er sånn de er" (akkurat som at de fleste kvinner har mer omsorgsfølelse). Men det betyr jo ikke at det må være den type menn jeg liker, for det finnes jo de som ikke passer inn i den sjarongen.

Men innrømmer at macho kanskje var et dårlig ord å bruke :wink:

Skrevet

Med Macho tenker jeg særlig Bygningsarbeider jeg. Det er det bilde jeg har.

Ja, selvfølgelig :sjarmor:

Tror også det er viktig å være menneske før kjønn, kanskje derfor jeg faller for de som er feminine eller annerledes på andre måter. Bare det at de er annerledes viser at de er sterke nok til å skille seg ut, og ikke følge det alle andre sier eller mener.

Eller kanskje det har noe med holdninger til kjønnsroller å gjøre også. Jeg har på følelsen at en typisk macho mann oftere vil gå inn i typiske kjønnsrollemønster i et forhold, og det er ikke jeg så interessert i.

Ja, akkurat! Jeg skjønner ikke det med å måtte følge et bilde man har fra tidligere, resten av livet. Det er ikke det at jeg tror det er galt å gå etter noe sånt også. Men sånne preferanser endrer seg jo igjennom livet, og beholder sin styrke. De fleste må vel være klar over det når de tenker seg litt om. Å! Jeg er så glad du er enig med meg nå! :D

Ta det sånn, det er masse gutteting jeg digger. Men jeg er også glad i barn, ikke sånn heeelt over styr, men det kan være skikkelig intenst å føle den gleden de har over ting. Det kan være skikkelig deilig å danse, og kunne kanskje tenke meg å melde meg inn i et kor.

Skal jeg droppe det fordi det liksom ikke stemmer? Jeg ville aldri i livet byttet sånne elementære gleder eller unngått å hjelpe andre, fordi jeg skulle passe inn i et bilde. Hvem med et sunt sinn ville da finne på å prioritere det motsatte? Man kan godt være så macho som bare det, men går man etter andre som prioriterer på den måten så gjør man ikke mye godt mot hverken seg selv eller andre tenker nå jeg. (Eller jeg føler litt selvkritikk når jeg sier akkurat det siste der, men jeg klarer ikke å finne på noe bedre måte å utrykke meg nå..)

Skrevet

Jeg vet ikke helt ang. kategoriene, men denne mannen her må da være verdens kjekkeste og mest sexy, synes jeg da!

Han er jo så stilig at jeg får ha ham som avatar en liten stakket stund..Smelt..finnes det flere unge Robert Redforder?

Skrevet

Hadde jeg vært jente hadde jeg dånet for John Cusack eller Johnny Depp tror jeg :) De virker som både pene og skikkelig gode fyrer! Og de har et eller annet med seg.. Jullianne Moore har også den ubestemmeligheten. En eller annen varme.

Skrevet

Johnny Depp kan jeg si meg enig i ja! :wow: Men det er vel sikkert pga hans mørke hår og brune øyne :oops:

Skrevet
Johnny Depp kan jeg si meg enig i ja!  :wow: Men det er vel sikkert pga hans mørke hår og brune øyne  :oops:

tjaa.... Han virker jo skikkelig kunstnerisk også da. Også virker han litt ut som den typen som er irritert fordi han er så pen. Noe som jeg tror karakteriserer skikkelig gode fyrer! Han tør å være seriøs! Gode meninger har han og.

Cusack ligger også i det strøket. Også spiller han rollene sine som at du nesten skjønner hvordan han er i virkeligheten også. Tror han hadde vært konge å gått ut på byen med.

Nei. To helstøpte fyrer altså.

Nei nå tror jeg må slutte å snakke om det, ellers snur jeg om og blir bifil.

Skrevet
Nei. To helstøpte fyrer altså.

Nei nå tror jeg må slutte å snakke om det, ellers snur jeg om og blir bifil.

:ler:

Skrevet
Johnny Depp kan jeg si meg enig i ja! :wow: Men det er vel sikkert pga hans mørke hår og brune øyne :oops:

Åja, nam...

Heath Ledger er ikke å fornekte, ikke Brad Pitt heller.

Han må ikke være for tynn. Også har jeg en greie for muskler, jeg da..

Stemte bygningsarbeideren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...