Gå til innhold

Hvilke type mann tenner deg mest?

Hvilke type mann tenner deg mest?  

2 stemmer

1. 1. Hvilke type mann tenner deg mest?

• Finansmannen
      26
    • Rockeren
      26
    • Atleten
      16
    • Boyband-typen
      2
    • Bygningsarbeideren
      36
    • Cowboyen
      5
    • Bohemen
      9
    • Førskolelæreren
      4
    • Skateren
      8
    • Hip hop'ern
      2

Fremhevede innlegg

Gjest En ny.....
Skrevet

Skal gå gjennom hva jeg mener om de div. gruppene...

Finansmannen: Kontorrotter i dress? Nei takk. Og penger hjelper ikke i lengden.

Rockeren: Syns ikke musikk er et skikklige manfolk yrke, stort sett for jåledokker.

Atleten: Mye det samme som rockeren, et bra utseende og/eller muskler skaper ikke manfolk alene.

Boyband- typen: :sprettoy:

Bygningsarbeideren: Det er bra, liker manfolk som er i stand til å skape noe og gjøre noe nyttig.

Cowboyen: Jepp, jeg forbinder cowboyer med sterke tøffe gentlemen, som også kan brukes til noe nyttig.

Bohemen: Tror ikke det, litt for løst i kantene der.

Førskolelæreren: sikkert snill, men garantert ikke noe jeg tenner på :ler:

Skateren og hip hop èrn: :riste:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rockeren: Syns ikke musikk er et skikklige manfolk yrke, stort sett for jåledokker.

Syns du det er feil at menn livnærer seg av å utøve musikk? Gjelder det også alle andre typere musikkutøvere, som f eks fiolinister og klavervirtuoser, komponister og musikklærere?

Skrevet

Alle tror førskolelærere er så snille...Men; de er ikke det altså!

Jobber i barnehage, og i pausene er det snakk om festing og mannfolk i ett sett! :) Vi ser bare veldig snille ut...Skinnet kan bedra! :hoho:

Skrevet
Alle tror førskolelærere er så snille...Men; de er ikke det altså!

Jeg tror dere er barnemishandlere hele hurven..... :kul:

Gjest En ny....
Skrevet
Syns du det er feil at menn livnærer seg av å utøve musikk? Gjelder det også alle andre typere musikkutøvere, som f eks fiolinister og klavervirtuoser, komponister og musikklærere?

Men må gjærne livnære seg på musikk for min del, men det er ikke et yrke jeg vil at min man skal ha. Ja det gjelder andre typer musikkutøvere også.

Skrevet

Jeg måtte bare si bygningsarbeideren, da alle de andre kategoriene blir litt for sære for meg.

Men de mannfolkene som tenner meg mest er de som klarer å gjøre inntrykk, den som klarer å se inn i meg, sette spor i mitt hjerte og sinn, den som kan kunsten å flørte og få meg til å føle meg spesiell.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen av alternativene.... Menn i uniform manglet som alternativ.... Kjæresten min er politi og han er DRITSEXY i uniformen!!!!!!!! :sjarmor:

Skrevet

Bygningsarbeideren :D

..og alt tøft og barskt i kjeledress og uniform..

Skrevet

Synes noen skal gå ut og se hvordan bygningarbeidere ser ut. Småsvett fyr med bart, rullings, pondus, knusktørr hud, hender myke som sement....

Alle ser nå ikke sånn ut da, var vel litt generaliserende der, men det er det jeg ser for meg når jeg hører bygningsarbeider. Er nok en og annen hønk innimellom med litt bedre kroppsbygning og kroppsholdning.

:wink::)

Har mer et spørsmål egentlig: hva er det ved menn i uniform som dere som tenner på det tenner på?

Skrevet

Det må selvfølgelig bli Bygningsarbeideren, siden jeg er sammen med en. Bærre Lækkert :sjarmor:

Skrevet

Det kan ikke bli noe annet enn finansmannen. :wink:

Skrevet

Hmmmm.... så her skal gutta enten ha kropp, penger eller spelle musikk...? :ler:

Skrevet

Jeg har en klar dragning mot rockere... MEN, det må være ca samme type rock jeg selv liker. Var sammen med en svartmetaller en liten stund, men jeg klarte det ikke i lengden :hoho:

Så jeg ender ofte opp med folk som spiller i band, flest bassister. De er veldig flink med fingrene :wink::kul:

Skrevet

Hvis jeg kan få en finansmann med skaterens klær og bohemens sjel blir jeg veldig fornøyd :D

Skrevet

Jeg tilbyr:

Datanerd som går i skateklær, som liker punk / rock musikk.

Noen bydere? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...