Gå til innhold

Hvilke type mann tenner deg mest?

Hvilke type mann tenner deg mest?  

2 stemmer

1. 1. Hvilke type mann tenner deg mest?

• Finansmannen
      26
    • Rockeren
      26
    • Atleten
      16
    • Boyband-typen
      2
    • Bygningsarbeideren
      36
    • Cowboyen
      5
    • Bohemen
      9
    • Førskolelæreren
      4
    • Skateren
      8
    • Hip hop'ern
      2

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet
Rocker'n...DEFINITIVT!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Menn med langt hår er bare en innertier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er datanerden populær hos dere jenter?

Hva med skogskaren - er han populær? Eller klatrertypen - søker etter ekstreme utfordringer med is ig rim i skjegget?

Gjest glamourgirl
Skrevet
Er datanerden populær hos dere jenter?

Hva med skogskaren - er han populær? Eller klatrertypen - søker etter ekstreme utfordringer med is ig rim i skjegget?

:ler: Ute på fisketur? Les tre innlegg over, vi har allerede vært innom deg/dere 8)

Skrevet
Hvor i huleste er skogskaren??? Han som jakter og går i skogen' date=' vet du.. For ikke å snakke om datanerden *skuffa*[/quote']

buuhuu :grine:

Jeg er dømt til et liv uten damer!

Skrevet

Du kan vel tenke deg hva jeg liker da..... :roll:

Skrevet

Jeg stemte atleten...Den stemmer vel kanskje mest på min kjære. Og rocker kanskje også? Han rocker med gitaren i blandt...:)

Skrevet

Det må bli bygningsarbeideren (blandet med en LITEN klype rocker kanskje?).

Liker praktiske menn :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Rent utseendemessig må jeg nok velge bygningsarbeideren. Rockeren som nummer to, men kun hvis kroppen hans er trent. En blek fyrstikkmann har ikke noe å stille opp med selv om han kan spille gitar.

Ellers er det ikke ytre attributter jeg går etter når jeg forelsker meg da, da er det helt andre ting som spiller inn..

Skrevet
Kanskje det er håp likevel  :wink:

Det er alltid håp i hengende snøre - eller slapp nudel :ler: :kysse:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det er alltid håp i hengende snøre - eller slapp nudel :ler: :kysse:

:hoho::hoho: You Evil, Evil Woman!!! :ler:

Skrevet

:hoho::hoho: You Evil, Evil Woman!!! :ler:

Hei... det var godt ment :sjarmor:

Skrevet

hehe

Det var vel en av mange som kommer til å tenke i de baner om nicket mitt ja :lol:

Ikke rart det kom fra glamourgirl :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet jeg :oops: Menes det utsendemessig (at vi ser for oss prototypen på "lærer i fotformsko" og "stor og maskulin bygningsarbeider") eller intellektuelt (altså hvilke type mann vi føler oss mest på bølgelengde med)?

Og ikke minst: gjelder det hvem vi ville "hoppe i høyet med" for uforpliktende sex, eller er det snakk om hvilke type mann vi vil "dele livet med" ? (det kan jo være forskjell det..)

Gjest Jamila
Skrevet

Finansmannen. Ja, jeg tenner på menn i dress! (og ikke no galt i det, hittil er det 20% som gjør det samme, bare ingen som tør å komme ut av skapet....)

Men hadde brannmann vært et alternativ, da.... :tunge1:

Gjest Embla s
Skrevet
Finansmannen. Ja, jeg tenner på menn i dress! (og ikke no galt i det, hittil er det 20% som gjør det samme, bare ingen som tør å komme ut av skapet....)

:

Men vil det si at hvis en bygningsarbeider tar på seg dress, så tenner du på ham, eller er det "hele pakka" du tenner på?

Skrevet

Men hadde brannmann vært et alternativ, da.... :tunge1:

Det er da en kjent sak at mange tenner på menn i dress. Forretnings-typen! Hverken noe å skamme seg over el forbli i skapet for....Sikkert derfor det var et av alternativene...fordi det er så vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...