Gå til innhold

Hvilke type mann tenner deg mest?

Hvilke type mann tenner deg mest?  

2 stemmer

1. 1. Hvilke type mann tenner deg mest?

• Finansmannen
      26
    • Rockeren
      26
    • Atleten
      16
    • Boyband-typen
      2
    • Bygningsarbeideren
      36
    • Cowboyen
      5
    • Bohemen
      9
    • Førskolelæreren
      4
    • Skateren
      8
    • Hip hop'ern
      2

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

bygningsarbeiderer..... i mangel av en brannmann.....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bygningsarbeiderer..... i mangel av en brannmann.....hehe

:enig:

Skrevet
Rockern? Er dette en Bon Jovi-type rocker? Med langt hår og cowboy-støvler?

Trodde dette var litt utdatert nå - er det virkelig noe jenter tenner på?

Dere som stemmer på rockern - hvordan ser han egentlig ut?

Rockere går aldri av mote! Det er en livsstil! Jeg tenker IKKE på puddel-rockerne fra åtti-tallet....Men de var hotte på den tiden. Jon Bon Jovi ser helt annerledes ut idag....og ja, kjekk....absolutt! En rocker trenger ikke se ut på en spes måte! Red Hot Chili Peppers, Metallica, Linkin Park...er noen eksempler fra idag! Bono og Bruce Springstein (jepp, The Boss er sexy selv om han er gammel....han ser litt rå ut) er eksempler på rockere som har holdt koken siden tidlig åtti-tall (har aldri vært puddel-rockere). Billy Idol var en klassisk rocker og Jim Morrison fra Doors er vel den mest sexy mann som noensinne har klemt utstyret sitt inn i et par skinnbukser. Dette er bare noen få eksempler....Sologitaristen som drar noen sinnssyke riffer har alltid appelert til meg....Er nok ikke bare utseendet og klærne, men musikken....ja, hele livsstilen rundt rocken. Hadde neppe fungert sammen m en mann som ikke delte denne interessen med meg!

Men basically mener jeg en fyr m jeans, svart T-shirt, gjerne boots, tre-dagers skjegg.....Et ekte mannfolk! :wink:

Den kvinnelige motsatsen og mitt stilforbilde er forøvrig Lise Karlsnes i Briskeby!

Skrevet

*host* :enig: Men det gjelder kun èn slags type uniform.

Skrevet

Sjærsten min på ski :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

"Atleteren" ingen tvil.....

Skrevet

Tenner dere på menn i arbeidstøy, jenter? :roll:

Jeg kjenner mange bygningsarbeidere og håndverkere, de er da til forveksling lik "vanlige" gutter når de har dusjet og tatt på seg fritidsklær?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jim Morrison fra Doors er vel den mest sexy mann som noensinne har klemt utstyret sitt inn i et par skinnbukser.

:Nikke:

Rockere har forøvrig følsomme fingre :sjarmor:

Skrevet

:Nikke:

Rockere har forøvrig følsomme fingre :sjarmor:

:enig_animasjon: Jepp!!! :sjarmor:

Gjest x4tretoen
Skrevet

:o Dersom det er slik at mange kvinner syntes menn i uniform er sexy

og mange kvinner mener musikkere er sexy... er da menn som spiller i guttemusikken supersexy :D

Beklager at jeg fjaser men det er romjul :wink:

Skrevet
:ler: Nope! Tenner ikke på uniformer, BARE på musikere, men de skal helst spille gitar i et rockeband, IKKE hornmusikk i skolekorpset!!! :wink:
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Henger meg på Chimp og sier definitivt rockeren!

Langt hår, skjegg og svarte klær. Da snur jeg meg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje finansmannen litt og rockeren...

Absolutt ikke bodytyper som han med magen i "Albumet". Det er antisexy.

:ler:

Skrevet

Jeg tenner på menn sånn generelt jeg, uansett hvilket middel han bruker for å overleve... Stemte bygningsarbeider, siden min mann er noe i nærheten og er himla sexy i kjeledressen sin :kyss:

Gjest Johannes J.
Skrevet
:klø: var liksom ingen som passet :klø:

:kul:

Hva med prester, arbeidsledige, IT-konsulenter, tømmerhuggere, disriktsbedekkere osv... "vilitsj pipol".

Jeg tenner mest på utsenende... øyne, hår og slikt. De eneste gangene jeg har spurt, eller blitt spurt yrke, det har vært i tørrpratens ånd.

Skrevet

Mitt alternativ var ikke der, men det gjør ingenting. Den typen som tenner meg mest er av den sorten jeg er sammen med. En smart datamann, med allsidig kunnskap innen "gjør det selv med ditt eget verktøy, så sant det ikke kreves fagmann, og jeg må trekke meg ut og la han eller hun gjøre det for meg." :hoho: (Rørleggerarbeid og "avansert" elektrikerarbeid faller inn under denne kategorien.)

Dessuten er det et pluss at han er omtenksom, snill, trofast og brenner for sitt yrke og ikke minst meg. :D

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Rockeren har vel vært et alternativ som har vært holdt høyd i hevd hos meg i lengre tid, men vanskelig å svare sånn, for det er jo mannen, liksom... ikke typen. Men ja, hvit eller svart t-skjorte, jeans og skinnjakke... mmmmmmm, eller dress... mmmmmm, men det blir mer sånn Jimmy Dean stil, enn direkte rockestil....

Skrevet

Hvor i huleste er skogskaren??? Han som jakter og går i skogen, vet du.. For ikke å snakke om datanerden *skuffa*

Gjest glamourgirl
Skrevet
For ikke å snakke om datanerden *skuffa*

:Nikke::rodme: :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...