AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 I kveld er det romjulsfest, og det er da egentlig "finstasparty"... ALLE skal gå med fineklær.. Jenter med kjole og gutter med skjorte.. Det som er med meg, er at jeg kan ikke fordra å gå med kjole. Jeg har tre kjoler, men den ene kjolen er så ufattelig kort.. Jeg tør rett og slett ikke gå med kjole! Dessuten er jeg livredd for at jeg skal bli så full at jeg ikke greier oppføre meg, dermed så ser alle plutselig rett hjem.. Jeg er ikke så flink til å drikke heller, altså jeg pøser på med sprit til jeg stuper. :/ Men det er et annet problem.. Jeg trenger hjelp angående klær jeg nå.. Så må jeg virkelig bite i det sure eplet og hive på meg kjole, eller kan jeg faktisk bare gå i en normal skjorte og jeans? Typen min skal også være med, men føler meg litt fæl som da ikke går med kjole. :/ Er jo sikkert ikke gøy for typen min at alle andre jenter går med kjole mens dama hans går med skjorte og jeans..
Aldrisur Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Ta på deg kjole og drikk brus!! (Endelig fikk jeg brukt pærebrusflaska!) 2
Gjest Apophis Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 (endret) Eg syns du skal gå i det du føler deg komfortabel med, men kle deg gjerne litt finere enn vanlig selv om du velger bukse Endret 25. desember 2011 av Apophis
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Jeg vil ikke ha brus!!! Men greit. Jeg tror nok jeg kjører kjole.. Men den er veldig kort! Ikke sånn mini, men den er kort! Huff.. Gruer meg. Er så redd for å bli for full og da plutselig ligger jeg der på gulvet og ruller å viser folk hjem til meg.. Hjelpes.
Cho Kon It Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Hiv på deg en sort hotpants under kjolen, så gjør det ingenting om folk kan se rett hjem. Er alle tre kjolene like korte forresten? Uansett så synes jeg du skal kle deg i det du føler deg vel i, om det er kjole eller jeans eller banankostyme får være helt opp til deg.
Gjest Apophis Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 Jeg vil ikke ha brus!!! Men greit. Jeg tror nok jeg kjører kjole.. Men den er veldig kort! Ikke sånn mini, men den er kort! Huff.. Gruer meg. Er så redd for å bli for full og da plutselig ligger jeg der på gulvet og ruller å viser folk hjem til meg.. Hjelpes. Om du har tights, kan du jo ha det under? Eller ein mini-shorts? Unngå stringtruse :gjeiper:
HopelessFear Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Du burde lære deg å drikke med måte, virkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #9 Skrevet 25. desember 2011 Den ene kjolen er faktisk ikke så kort, men den er ikke noe særlig fin og jeg føler meg uvel i den. Den eneste kjolen jeg har som jeg liker, er litt kort, men jeg tror nok at jeg skal greie å beherske meg og passe på. And hotpants there is.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #10 Skrevet 25. desember 2011 Hadde du ikke tre kjoler? Du trenger jo ikke ta den som er kortest. Også drikker du forsiktig, drikk vann mellom alkoholen osv.
Gjest D_flatmajor Skrevet 25. desember 2011 #11 Skrevet 25. desember 2011 Jeg mener at man bør klare å oppføre seg hvis man skal gå med kort kjole. Som du selv poengterer, hvis ikke kan man se "rett hjem" osv. Da må det være bedre å gå med en litt mer dekkende kjole, eller eventuelt bukse og en fin topp. Du spør om det blir gøy for typen din hvis du går med skjorte og jeans mens alle de andre jentene går med kjole. Blir det mer gøy for han hvis du går med en kjole der du ...viser mer enn planlagt? Hvis det er helt unaturlig for deg å gå med kjole, så trenger du vel ikke det? Du kan jo pynte deg likevel. Det høres ut som spritinntak er et større problem for deg enn kleskode. Men det er ikke temaet her. Jeg ville altså styrt unna den korteste kjolen hvis jeg var i din situasjon.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #12 Skrevet 25. desember 2011 Tusen takk for svar! Jeg kommer til å gå med den kjolen min, men jeg skal drikke veldig forsiktig.. Har egentlig ikke planer om å drikke så mye heller, så da passer det jo fint å gå med kjole. Jeg har aldri gått med kjole på fylla før, men jeg har som oftest vettet i behold, så jeg kommer nok til å huske at jeg går med en kort kjole og at jeg da må være forsiktig.
juliane Skrevet 25. desember 2011 #13 Skrevet 25. desember 2011 Bruk tjukk strømpebukse under, så er det ingen som ser noe såfremt du ikke finner ut at du skal stå på hendene.
Ethereal Skrevet 25. desember 2011 #14 Skrevet 25. desember 2011 Bruk kjole med en tykk, sort strømpebukse under. DRIKK brus. Du sier jo selv at du ikke klarer å drikke med måte og er redd for å drite deg ut. Du overlever å være edru 1 kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå