AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Jeg trodde jeg kjøpte den nye macbook pro, hadde gjort grundig research på forhånd og vært innom elkjøp sine sider mange ganger og funnet den jeg skulle ha, en 13,3-tommer til 9799. Jeg fikk en venn til å hente den i butikk via collect@store, og har nå åpnet og brukt den i en uke ca. Tenkte jeg skulle gå på elkjøp sine sider å se på mactilbehør, og da oppdager jeg at jeg har gjort en dårlig deal, nemlig kjøpt denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD313HA/apple-macbook-pro-13-3 i tro om at jeg kjøpte denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD314HA/apple-macbook-pro-13-3 !!! er det virkelig mulig? Det er jo litt forskjell da på prosessoren og lagringskapasiteten! jeg blir så sint! Spørsmålet mitt blir...hva gjør jeg nå?
QueenPenelope Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Sier du at de har levert ut feil? Sjekk e-posten du fikk med bestillingsinformasjon og se om du bestilte feil, eller om de har levert ut feil. Har du selv klikket på feil, kanskje du kan benytte deg av 30-dagers åpent kjøp? 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har selv klikket på feil ja....hvem kjøper egentlig den dårlige versjonen til samme pris...??
QueenPenelope Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har selv klikket på feil ja....hvem kjøper egentlig den dårlige versjonen til samme pris...?? Nei, si det... men du kan vel benytte deg av åpent kjøp-ordningen? 1
Tropic Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Butikken kan prise som de vil og dette må du nok ta på din kappe OM ikke butikken har en form for "ikke fornøyd garanti - pengene tilbake". Angreretten kommer du ille langt med da du ikke bare har åpnet den, men også brukt den. dette er dermed et produkt butikken ikke kan selge videre.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 Det er da bare tull, er bare å returnere en brukt datamaskin, bare pass på å slette alt av informasjon du evt. har lagt inn på datamaskinen.
Feeky Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Siden du kjøpte den på Internett så har du 14 dagers angrerett. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #9 Skrevet 25. desember 2011 Ingen krise, elkjøp har 30 dagers retur rett, selv på collect store. Jeg spurte da jeg måtte levere inn en pc som ikke var i orden og de sa det gjaldt på collect store og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå