Loca Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Hei. Jeg bare lurer på om man får kjøpt angrepille på bensinstasjoner siden apotekene er stengt, og Sverige åpner ikke før i morra. Typisk! I så fall man må vel ikke være 18? Før måtte man jo det, men det er lenge siden. Tror ikke man må være det nå? Noen som har peiling?
Gjest SnowLeopard Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Mange apotek har åpne vaktavdelinger. Kommer ann på hvor du bor. 1
Loca Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2011 Mange apotek har åpne vaktavdelinger. Kommer ann på hvor du bor. Hvordan skal jeg finne ut av det? Litt kjipt å gå til et apotek, og det er stengt. Større sjanse for sykehusapoteket her jeg bor, siden det andre er 100% stengt. Men på bensinstasjonen da?
Gjest SnowLeopard Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Du har jo opprettet flere tråder, og i en av dem fått svar at du kan vente 72 timer. Og er du helt desperat for du kontakte legevakten da vettu. Og bruk prevensjon neste gang.
Loca Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2011 (endret) Du har jo opprettet flere tråder, og i en av dem fått svar at du kan vente 72 timer. Og er du helt desperat for du kontakte legevakten da vettu. Og bruk prevensjon neste gang. Jeg vet, men det var jo to forskjellige spørsmål. Kan jo alltids vente til i morgen, fordi da skal jeg til Sverige uansett. Men litt fint å få tak i det nå, og så desperat er jeg jo ikke. Vil bare skaffe det, og spørsmålet her er om det er 18-årsgrense på angrepillen på BENSINSTASJONEN altså. Må være noen erfaringer rundt det. Endret 25. desember 2011 av Loca
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Ble ikke spurt om noe legg da jeg var 16 år og dum nei.
Loca Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2011 Ble ikke spurt om noe legg da jeg var 16 år og dum nei. Satser på det samme. Takk for svar! Så det er kanskje ikke aldersgrense på bensinstasjon og matvarebutikker heller.
Moscato Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Nei, man får ikke tak i angrepiller på bensinstasjonene. Du har internett, ser jeg. Sjekk ut de ulike apotekene i ditt område, så finner du fort ut om noen har åpent. 1
Loca Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2011 Nei, man får ikke tak i angrepiller på bensinstasjonene. Du har internett, ser jeg. Sjekk ut de ulike apotekene i ditt område, så finner du fort ut om noen har åpent. Lest at man gjør det fra 2009, noe nytt.. Selge det på bensinstasjoner og dagligvarebutikken. Prøver å finne ut, men det er ingen apoteker annet enn et sykehusapotek, og sjansen er små for at det er åpent i jula egentlig. :-)
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #10 Skrevet 25. desember 2011 Du får ikke kjøpt angrepille på bensinstasjoner. Det er en god del døgnåpne apotek rundt i landet, men siden du ikke skriver hvor d er blir de ikke lett å hjelpe. Dersom Oslo tar du en titt her http://www.apotek1.no/vaare-apotek/oslo/legevakten-671 http://www.vitus.no/main.jhtml?navid=20&navtemplate=pharmacyfinder%2Fwebcard%2Fwebcard.jhtml&language=no&pharmacyId=277218
Casall Skrevet 25. desember 2011 #11 Skrevet 25. desember 2011 Dere som sier hun kan vente.. det anbefales jo å ta den så fort som mulig. Sjansen for at den virker er betydelig mindre etter 70 timer.
Loca Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2011 Bor ikke i Oslo, men sjekker med narvesen og statoil Vært på nettet, og prøvde å finne ut. Sto at de fleste har tilgjengelig på angrepillen, så satser på det. Hvis ikke, så skal jeg til et apotek i morgen klokka 10. Men jo før jo bedre! Jepp, er vel ikke en oppfordring å vente. Derfor jeg er litt ''stressa''
Gjest Katten. Skrevet 25. desember 2011 #13 Skrevet 25. desember 2011 Den skal helst inntas etter 24 timer - da har den maksimal effekt - og etter 72 timer er effekten betraktelig redusert.
lashes Skrevet 25. desember 2011 #14 Skrevet 25. desember 2011 Hei. Jeg bare lurer på om man får kjøpt angrepille på bensinstasjoner siden apotekene er stengt, og Sverige åpner ikke før i morra. Typisk! I så fall man må vel ikke være 18? Før måtte man jo det, men det er lenge siden. Tror ikke man må være det nå? Noen som har peiling? Jeg kjøpte angrepillen på 7/11 en gang..
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #15 Skrevet 25. desember 2011 Jobber på bensinstasjon og vi har angrepiller. Tror de fleste søndagsåpne butikker har det.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #16 Skrevet 25. desember 2011 La det stå til, blir du gravid får du se på det som en lærepenge til senere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå