imeria Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Hei! Jeg har lyst til å bestille undertøy fra Victoria's Secret, men har aldri bestilt derfra før, så har ikke peiling på hvordan størrelsene er!? Noen som har peiling? Jeg har nettopp tatt mål i undertøysbutikken Change, og der var jeg 65DD...Noen som vet hva jeg bør bestille fra VS da? Takker for svar!
imeria Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2011 (endret) Fant denne her nå: http://www.victoriassecret.com/1265238821084 Regner med det er "International" kolonnen jeg skal se på? Men isåfall: de har jo ikke noen i str 65??!! Edit: det var "Swim tops"... Endret 25. desember 2011 av imeria
Evelyne Skrevet 25. desember 2011 #3 Skrevet 25. desember 2011 Mål dig själv, jag utgår från att VS har en egen storleksguiden. jag handlar också på Change och upplever att deras storlekar är lite större än andra butiker i omkrets. Jag är 71cm i omkrets under bysten men använder 60H på Change, men jag tror att 65G är mer riktigt annars. Riktlinje är oftast: ta din egen omkrets och dra bort 5cm, ta sedan den storleken som är närmast. Alltså är du till exempel 77cm bör du bruke storlek 70. Men det är som sagt bara en tumregel och jag har ingen aning om hur det är med VS. Alla seriösa underklädstillverkare har en egen storlekstabell så jag antar att det står på VS hemsida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå